mobil digggggger Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvordan blir jeg kvitt operatørlogoen på min SE K750i. Er veldig irriterende!!! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvordan blir jeg kvitt operatørlogoen på min SE K750i. Er veldig irriterende!!! Du kan ikke.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det går vell ikke ann å kvitte seg med operatørlogoen på noen SE.. Kun Nokia Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det eneste du kan gjøre er å lage et theme som hvor operatør logen har farger som passer til bakgrunnsbilde for å gjøre teksten mindre synlig, den blir ikke helt borte. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det finnes opperatør logoer til SE som det er lite tegn på. Finnes på Talk-Talk.no Går sikkert ann å lage en blank logo selv også et sted... Om dette fungerer som til Nokia vet jeg ikke, men det er slik en sletter opperaotør logoen til Nokia. (lager en logo uten tegn, og sender den til telefonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå