Gå til innhold

Trenger Crack/NOCD Patch til Football Manager 2005

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet noen om noen som kan lage, vet hvordan man lager eller om en NO CD Patch/Crack til Football Manager 2005 v.5.0.5

Jeg har spillet men har mistet CD-en, jeg spiller nå med Patch 5.0.2 installert og har en NO CD Patch til den, men jeg ønsker gjerne å benytte den nyeste Patchen. Det er mange kraftige forbedringer i spillet med Patch 5.0.3 og Patch 5.0.5

Så please, hvis noen kan lage, eller vet noen som kan, eller vet hvordan man lager en, eller vet om en NO CD Patch/Crack til Patch 5.0.5, så ta kontakt!

Jeg trenger en NO CD Patch/Crack til Patch v. 5.0.5 til Football Manager 2005! Jeg trenger den virkelig og det fort! Det er ikke så lenge til Football Manager 2006 komme ut, og jeg vil ha spilt Football Manager 2005 v. 5.0.5 ganske mye til da.

Det er sikkert mange andre normenn og andre rundt om kring i verden som også ønsker en NO CD Patch/Crack til Football Manager 2005 v. 5.0.5 er jeg sikker på :thumbup:

Så hvis du kan lage en, så please lag en :D

Hvis du vet om noen som kan lage en, så please få han/hun til å gjøre det, eller gi meg e-mailen eller noe sånt til personen :D

Hvis du vet om hvordan du kan lage en men ikke ønsker å gjøre, please informer meg om hvordan man gjør det :D

Eller hvis du vet om en NO CD Patch/Crack som faktisk virker til Football Manager 2005, så send meg linker eller filen :D

Please noen, HJELP MEG!!! ELLER HJELP OSS MANGE NORMENN!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...