lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Googla no å så no bra bilder av LCD.. Use the power, orker ikke finne fram igjen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 LCD skjermen viser det du programmerer den til å vise, angivelig. Men hva er vits med en egen LCD skjerm på tastaturet egentlig? Man bør jo bruke minst mulig tid til å se vekk fra skjermen som mulig. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 nja... mye greie funksjoner på tastaturet.. sette opp macro'er i WoW f.eks. Men er enig i at tastaturet ikke var noe glansbilde akkurat.. Og da holder jeg meg til Logitech diNivo tastaturet mitt foreløpig.. Satser fullt og helt på design i mitt oppsett.. liker glatte rene linjer uten noe ekstra tull.. og dette tastaturet passer overhodet ikke sammen med resten av maskina.. GAF er meget viktig når man har samboer PS: Girlfriend Acceptance Factor.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 veldig stilig med lys under knappende og.. spesielt om man spiller eks domm 3 i mørket osv.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men hva er vits med en egen LCD skjerm på tastaturet egentlig? Man bør jo bruke minst mulig tid til å se vekk fra skjermen som mulig. Det meste av nyttig informasjon bør og er jo på skjermen fra før. Det er tilleggsinformasjon som er mest aktuelt spør du meg, denslags informasjon man normalt sett oppsøker i roligere situasjoner (stats, timeleft osv.) Og for makroene kunne jeg tenkt meg dedikerte knapp for kjøp av Ak-47, knapp for Armor og knapp for HE-Grenade. Ja, jeg snakker om CSS, selfølgelig... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Alt ser utrolig digg ut. Jeg er av den typen som til nå har krevd Keytronic, men dette ser ut til å bli en verdig motstander. Ellers må jeg si dette ser fristende ut, men duger kanskje ikke så bra til gaming... edit: mye mer info om det jeg fant her: http://primotechnology.com/index.php?art=a...timus/index.htm er kanskje gammelt nytt menmen Endret 14. august 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor sier folk at Wolfclaw er bedre enn G15? Jeg ser ikke helt det revolusjonerende med WC... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor sier folk at Wolfclaw er bedre enn G15? Jeg ser ikke helt det revolusjonerende med WC... Det er genialt i den forstand at det gjør flere knapper tilgjengelig uten å løfte WASD-grepet. Flesteparten av disse ekstra knappene får du ved at tommelen faktisk kan nå en del forskjellige knapper, og ikke bare space og ALT som på vanlige tastatur. Det slår dog fremdeles ikke å ha en "claw" i tillegg til et normalt tastatur og mus, men det er en fin kombo for dem som ikke har så mye behov for keypad'en. -Stigma Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Likte det "settet! veldig godt... tror nesten jeg skal gå til anskaffelse av de. Som de fleste, gleder jeg meg til å kunne bruke macroene til å kjøpe forskjellige våpen på CSS Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 bruker jeg numpad til...har jo 18 knapper der også (selv om jeg tror bare 17 er bindable) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Greier ikke se den store wohoo opplevelsen. Jeg bruker standard tastatur når jeg gamer. Ikke keypad ikke ekstra dilldall. Hva skal man med opplyste taster ? Hvis jeg skulle sett ned på tastaturet når jeg spilte f.eks doom3 eller CS så hadde jeg nok blitt skutt/fragga rimelig ofte... Har foresten ett ekstra-tastatur hjemme, etter en kompis som "modda" pc'n sin, for å få en tøff finnish, så lakka han hele tastaturet svart. Han kan ikke touch, så etter en stund, så fikk jeg det. Da å se på tastaturet når jeg skriver er ekstra tidkrevende. Ekstra knapper på tommel ? Har jeg bruk for det da ... mmmnei. Har programmert ekstra knapper på mus, ellers så bruker jeg stort sett +-20 knapper aktivt ingame + de jeg bruker på musen. Har prøvd div. keypad-er, samme sak med alle, de blir lagt bort etter en stund. Tilbake er mitt gamle tastatur som har hengt med meg leeeenge. Btw : Hvordan i GRANSKAUEN greier du å bruke TOMMELEN på alt knappen ingame ? hørtes mildt sagt kronglete ut. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hvorfor sier folk at Wolfclaw er bedre enn G15? Jeg ser ikke helt det revolusjonerende med WC... Det er genialt i den forstand at det gjør flere knapper tilgjengelig uten å løfte WASD-grepet. Flesteparten av disse ekstra knappene får du ved at tommelen faktisk kan nå en del forskjellige knapper, og ikke bare space og ALT som på vanlige tastatur. Det slår dog fremdeles ikke å ha en "claw" i tillegg til et normalt tastatur og mus, men det er en fin kombo for dem som ikke har så mye behov for keypad'en. -Stigma Jeg forstår det, men dette virker i mine øyne kronglete. Jeg synes ikke dette virker mer praktisk enn på vanlige tastaturer. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Btw : Hvordan i GRANSKAUEN greier du å bruke TOMMELEN på alt knappen ingame ? hørtes mildt sagt kronglete ut. øøh.. javel? Vel, med standard WASD på venstrehånda føles ALT knappen like naturlig som Space.. Tror det er flere der ute som mener det samme /Espen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hm.. Nå har jeg ombestemt meg, synes fargen på G5 var dritkult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå