Gå til innhold

Logitech lanserer gaming-tastatur og mus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
musa virka mer og mer genial ettersom jeg leste litt om den. tror nesten det er på tide og bytte ut min snart 6 år gamle intellimouse v3.. :no:

det oppladbare batterisystemet var jo flott, og led indikatoren også.

Det er jo 2 mus, en som hter G5 og en som heter G7 :)

Den ene er trådløs, og bytter frekvenser selv, mens den andre var en mus med usbledning og mulighet til å plassere lodd i den!

Lenke til kommentar

Tastaturet ser veldig interessant ut i mine øyne. Det kunne kanskje vært litt mer stilrent og litt mindre "sci-fi tøft", men om tastene er gode i tillegg, så ser jeg ikke bortifra at det kanskje blir et sånt et på sikt =)

For det utlimate innen gaming dog, så blir det vel heller "the claw" for FPS og slikt.

Er det ingen reviews ute å går enda? Hadde spesielt vært fint med flere high-res bilder av dette keyboardet.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Veldig spent på hva man kan få på den LCD-skjermen. Følger jo med SDK slik at man kan lage ting selv, men er det et SDK for å kompilere i Developers Studio, eller er det et eller annet script-språk? Og hvordan henter man informasjonen?

Jeg drømmer om å hatt skjermen oppe i Counter Strike: Source, med ranking, timeleft og nextmap oppe hele tiden. Lurer på om dette kan spikkes selv eller om Valve må legge det inn i steam...

Lenke til kommentar

noen som veit hva den skjermen på tastaturet viser? syns fargene på g7 var fæle :nei: men resten så bra ut..

fant det ut nå(leste gjennom :D ).. så drit fett ut det tastaturet... men kanskje litt dyrt for min del men sikkert verdt penga :yes:

neste mus jeg skal invistere i blir nokk g5 ja etter å ha sjekka litt mer :dribble:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...