Passasjer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Se her! Dette skal kjøpes, uten tvil. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Åh..Det tastaturet var rått altså. Det skal jeg ha. Endret 12. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ohh, tastaturet så sinnsykt tøft ut, G7 musa virker bra, men de kunne vel ha valgt en litt finere farge? Lyseblått var stygt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Leste det der ja.. Vurderer sterkt å kjøpe tastaturet om ikke prisen blir for stiv! Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 De selges for ca. 40 £. Bare søk på google.com Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 bare jeg som syntes det var uhorvelig stygt? musa derimot var jo meget pen. (den er forresten ikke lyseblå men mere aqua green eller no sånn. juster skjermen din. ) Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg synes ikke den var stygg i allefall ingenting synes jeg var stygt faktisk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Enig med Someday (phax?), tastaturet så ut som en sånn sak man flyr rundt med når man er 8 år.. En leke som llager masse lyder og blinker.. Musa derimot så behagelig ut! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 musa virka mer og mer genial ettersom jeg leste litt om den. tror nesten det er på tide og bytte ut min snart 6 år gamle intellimouse v3.. det oppladbare batterisystemet var jo flott, og led indikatoren også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 musa virka mer og mer genial ettersom jeg leste litt om den. tror nesten det er på tide og bytte ut min snart 6 år gamle intellimouse v3.. det oppladbare batterisystemet var jo flott, og led indikatoren også. Det er jo 2 mus, en som hter G5 og en som heter G7 Den ene er trådløs, og bytter frekvenser selv, mens den andre var en mus med usbledning og mulighet til å plassere lodd i den! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ja er klar over det, snakket om G7 musa. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Tastaturet ser veldig interessant ut i mine øyne. Det kunne kanskje vært litt mer stilrent og litt mindre "sci-fi tøft", men om tastene er gode i tillegg, så ser jeg ikke bortifra at det kanskje blir et sånt et på sikt =) For det utlimate innen gaming dog, så blir det vel heller "the claw" for FPS og slikt. Er det ingen reviews ute å går enda? Hadde spesielt vært fint med flere high-res bilder av dette keyboardet. -Stigma Endret 12. august 2005 av Stigma Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Veldig spent på hva man kan få på den LCD-skjermen. Følger jo med SDK slik at man kan lage ting selv, men er det et SDK for å kompilere i Developers Studio, eller er det et eller annet script-språk? Og hvordan henter man informasjonen? Jeg drømmer om å hatt skjermen oppe i Counter Strike: Source, med ranking, timeleft og nextmap oppe hele tiden. Lurer på om dette kan spikkes selv eller om Valve må legge det inn i steam... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Nå er det allerede reviews ute av G5. Jeg må si jeg ble ekstremt skuffet over uutseendet. Ledningen, pluss knappeoppsettet likte jeg, var vel bare fargen jeg ikke likte Uansett, check it out! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) $79.99 er utsalgsprisen.. Så vi kan vel belage oss på noe rundt 600-700! Ikke noe problem, detta er noe jeg bare SKAL ha! Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Enda mer info: På komplett.no (og andre butikker) ser man at prisen på G5 og G7 er 699,- på G5, og 899,- på G7. Ikke billig, men det var heller ikke Diamondback når den kom ut. Lurer på hvem som vinner av Copperhead og G5/7... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Stiv pris, men detta virker såpass rått at det kan jeg leve med! Ja, blir spennende med den fight'n.. To (tre) splitter nye proffe gamingmuser som blir sluppet på markedet ca. samtidig = spennende! Fant forresten tastaturet G15: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53075 Kan leve med prisen! Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 779,- for G15 var da ikke så ille! Tipper også at noen går lavere en det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Absolutt.. Når jeg kommer hjem fra en uke i England den syvende september skal vi se hva økonomien rekker til! Får håpe det rekker til litt G15 i tillegg til helt ny PC! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) noen som veit hva den skjermen på tastaturet viser? syns fargene på g7 var fæle men resten så bra ut.. fant det ut nå(leste gjennom ).. så drit fett ut det tastaturet... men kanskje litt dyrt for min del men sikkert verdt penga neste mus jeg skal invistere i blir nokk g5 ja etter å ha sjekka litt mer Endret 14. august 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå