wilai Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hei skulle sette opp ClarkConnect nå og eg lurte på om det går an å sette den opp slik: Modem -- ClarkConnect -- Dlink Router --- til alle andre pc'ane går det an det? og kos kan eg få tak i serveren? ellers går eg over til windows 2000 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 går det an det? og kos kan eg få tak i serveren?ellers går eg over til windows 2000 Få tak i? Utdyp spørsmålet, CC er konfigurerbart via web så allt du trenger er jo og kunne logge inn på den via en passende IP. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 går det an det? og kos kan eg få tak i serveren?ellers går eg over til windows 2000 Få tak i? Utdyp spørsmålet, CC er konfigurerbart via web så allt du trenger er jo og kunne logge inn på den via en passende IP. koble til serveren meinte eg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 koble til serveren meinte eg Dette styres jo i routeren, ingen forskjell på CC og winserver i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå