Uns33n Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Som tittelen beskriver, faller jeg ut av spill. Vet ikke hva det er men jeg greier å spille i ca 1 min før det låser seg og faller ut i windows. Jeg har prøvd recovery, men den er enda slik. Er det noen som vet hva det er, og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger litt mer informasjon om hva som skjer hvis jeg skal prøve og hjelpe deg. *Låser programmet seg eller bare legges det ned til skrivebordet? Etc Lenke til kommentar
microne Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Minne, Skjermkortproblemer? Mye minne, hvilket skjermkort og hvilke spill "prøver" du å spille? Lenke til kommentar
Uns33n Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 legges ned til skrivebordet Lenke til kommentar
Uns33n Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 alle spill. det var noe feil med skjermkort drivere, fikk tak i på www.omegadrivers.net det funker phett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå