Gå til innhold

Nytt hovedkort til AMD 64 (Socket 939)

bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du kjøpe et hovedkort nå, så vil jeg anbefalle et med pci-e slot. De fleste nye skjermkortene kommer ut i pci-e. Som for eksempel 7800gt og 7800gtx. Og pci-e er mer fremtidsrettet. Hovedkort er jo ganske viktig i et system, og hadde jeg vært deg, ville jeg ha lagt litt mer penger i det. Kjøpe et ordentlig hovedkort. Men kanskje kommer økonomien inni bildet.

Du får tenke litt på saken.

Lenke til kommentar
Ellers finnes det kort som tar begge typer grafikk-kort. Hvis du har et OK kort basert på AGP og ønsker å oppgrderer etter hvert kan denne type hk være tingen:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455838

Jeg er innterisert i det samme egentlig. skal ha nytt hk og har nylig kjøpt nytt skjermkot (AGP) sa jeg tenger ett kort med både AGP å pci-e. er dette kortet bengh linker til ett bra kjøp og hvor kjøper jeg det. :dontgetit: og finnes det andre alternativer med AGP å pci-e.

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Ellers finnes det kort som tar begge typer grafikk-kort. Hvis du har et OK kort basert på AGP og ønsker å oppgrderer etter hvert kan denne type hk være tingen:

Jeg er innterisert i det samme egentlig. skal ha nytt hk og har nylig kjøpt nytt skjermkot (AGP) sa jeg tenger ett kort med både AGP å pci-e. er dette kortet bengh linker til ett bra kjøp og hvor kjøper jeg det. :dontgetit: og finnes det andre alternativer med AGP å pci-e.

Det er kun ASrock som har lansert ULi M1695 hovedkort,men både Abit,Asus og Gigabyte skal vistnok komme med slike kort.

ASrock kortet får du kjøpt hos SHG og MPX. Det koster 580 kr.

Edit: Og nei det finnes ingen andre gode alternativer hvis du skal ha hovedkort med både AGP og PCI-E.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Det er kun ASrock som har lansert ULi M1695 hovedkort,men både Abit,Asus og Gigabyte skal vistnok komme med slike kort.

ASrock kortet får du kjøpt hos SHG og MPX. Det koster 580 kr.

Edit: Og nei det finnes ingen andre gode alternativer hvis du skal ha hovedkort med både AGP og PCI-E.

Hvordan er det kortet a?, er det stabilt og Bukervenligt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...