ofi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei! Har litt problemer med å sette opp internett. Jeg har upc som ISP (og kun én ip-adresse) men ønsker å sette opp med to trådløse pcer ved hjelp av en trådløs ruter. (D-link DI-713P). Er dette mulig? Og eventuelt: Hvordan setter man opp ruteren? Takk for alle svar Ole Lenke til kommentar
summa Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Koble modemet fra UPC til WAN-port på ruteren. Og les oppsett-veiledning til ruteren for hvordan du setter opp trådløst. Koble til ruteren med kabel for å konfigurere denne. Lenke til kommentar
ofi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 ok, men det er selve oppsettet jeg ikke får til... Hva slags WAN-type skal jeg foreksempel sette?? Takk for hjelp Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ok, men det er selve oppsettet jeg ikke får til... Hva slags WAN-type skal jeg foreksempel sette?? Takk for hjelp Som WAN-skal du velge helt vanlig ethernet, eventuelt "cable" hvis du har et slikt valg. I tillegg setter du at IP-en skal mottas dynamisk med DHCP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå