panzerwolf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ASUS A8N32-SLI Premium ser ut til å bli et svært attraktivt hovedkort. I tillegg til å støtte SLI-modus der begge PCIe x16-portene kjører på nettopp x16, har det også 2 stk PCIe x4 og ser ut til å ha 2 ekstra 3Gbs SATA-porter koblet mot brikkesettet noe som bør bety totalt 10 SATA-porter om de fortsetter standarden med å la en Silicon Image-brikke støtte 4 SATA-porter. Er det noen som har snust opp noe rykte om når dette kortet kommer på markedet? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen sier meg at det er et Inten Editon, når jeg ser på hw.no så står Asus A8N32 Sli Premium Int. Editon. Eller er det jeg som ser feil... Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 https://prisguiden.no/hovedkort/asu...info/35047.html Står socket939 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 De bruker sikkert SLI Intel chipsettet for å få den ytelsen på Socket 939.. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå