Magnusha Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei! sitter nå på min nye pc, men jeg har noen problemer når jeg skal skru den på!? Noen ganger må jeg bruke tid på å skru den på, dvs. det kommer ikke noen pielyd eller noe, så da må jeg skru den av og på, men etter noen forsøk så kommer den seg... Noen som vet hva dette kommer av? Har et MSI K8N Neo 2 Platinum kort Takker for alle svar Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Komer vifter osv på? Hadde et lignende problem selv for litt siden: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=238&t=450078 (viste seg å vær strømforsyningen) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 sjekket kontakter ? sånn at det ikke er dårlig kontakt noe sted ? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fikk ca samme problemet hos min onkel for en tid tilbake, det viste seg at det var PSUen i maskina som hadde tatt kvelden.. Skikkelig gamle greier på 200w eller noe.. Et under at det har holdt så lenge.. Så etter råd fra meg, bestilte han en Tagan PSU på 420w(?) Nå funker maskina som den skal igjen, ikke lenger ustabil og vanskelig å få startet.. Prøv å lån deg en PSU av en kompis eller noe, å se om det blir noe bedre da.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Huff...enda en som har problemer med MSI K8N Neo2. Jeg har det kortet selv og er ikke spesielt fornøyd med det. Det har vært mye "tull" problemer som jeg ikke har hatt på tidligere hovedkort. Har alltid hatt Abit før dette MSI kortet,så jeg bytter til Abit igjen så snart de lanserer et kort med ULi M1695 chipsett. Når det gjelder ditt problem,så har jeg hatt lignende problemer selv. Hva det kommer av har jeg ikke klart å finne ut. Jeg synes kortet er "humørsykt". :!: Som oftest funker det bra,men andre dager vil det ikke lystre på noe som helst. Etter at jeg flashet til bios 1.90 vil plutselig kortet ikke lengre kjøre minnet på 1T. Gleder meg til å få Abit igjen,så jeg kan knuse dette MSI kortet! Ikke til mye hjelp denne posten,men måtte bare få sagt dette. Edit:Hos meg er det vertfall ikke PSU som er problemet siden jeg har en MIST 500W. Endret 12. august 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Alt av vifter å sånt kommer på, men ingen piping! MEn nå har jeg hatt to dager det den starter helt smertefritt Men har jo en 350W PSU... Lenke til kommentar
jincheng Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! sitter nå på min nye pc, men jeg har noen problemer når jeg skal skru den på!? Noen ganger må jeg bruke tid på å skru den på, dvs. det kommer ikke noen pielyd eller noe, så da må jeg skru den av og på, men etter noen forsøk så kommer den seg... Noen som vet hva dette kommer av? Har et MSI K8N Neo 2 Platinum kort Takker for alle svar veldig vanskelig å starte med harddisk koblet på ! starter uten straks uten harddisk! noen forslag!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå