Gå til innhold

Ny receiver med muskler til en billig penge.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er enig i at man ikke skal stole blindt på anbefalinger herfra, jeg var abre interessert i og høre hvorfor han valgte denonen fremfor de anbefalingene vi ga han. i denne tråden var det jo ingen som nevnte noe om denon så han må jo tydeligvis ha fått den anbefalingen en annen plass?

Lenke til kommentar
er enig i at man ikke skal stole blindt på anbefalinger herfra, jeg var abre interessert i og høre hvorfor han valgte denonen fremfor de anbefalingene vi ga han. i denne tråden var det jo ingen som nevnte noe om denon så han må jo tydeligvis ha fått den anbefalingen en annen plass?

Jepp, karen i Hi-fi butikken anbefalte den sist jeg har var inne kjøpte mine 10" CW classic.

Da ble det en DENON nå, da...

Lenke til kommentar
Sats heller på denne H/K 5500'en.

Har for tiden en slik sjøl og her er det krefter i sving!

Vil tro den spiller i ringer rundt Denonforsterkern.

Bare det at den veier 2,6kg mer sier litt! I tillegg til at jeg personlig mener at den designmessig er uslåelig mye mer gjennomført.

HDCD og Logic7 er også ting som H/K'en kan skilte med.

Effekten som er oppgitt kan du halvere mhp Denonforsterkern for å få sammenlignbare tall H/K oppgir konsekvent i W FTC, i tillegg til å oppgi størrelsen på strømforsyninga; massive 45A!

2,6 kg, var det mye?

Lenke til kommentar

Ikke så veldig mye, jeg sa det sier litt, men det er en en klar indikasjon på at det her er mer innmat av betydning.

Om du mener å hentyde til at vekt ikke har noe å si så kan jeg være tilbøyelig til å være enig om det gjelder blingbling-Elkjøp produkter da det her legges mest vekt på fjortisdesign, plastdetaljer og mikkmakk som ikke har noe å si for lyden.

Når det gjelder H/K'en derimot går nok all ekstra masse i det som teller for ytelsen for en forsterker. At den vil ha mer kontroll på elementetne i høyttalerne enn Denonforsterkern er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...