Straits Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Fikk min nye psu på onsdag Hiper HPU-4B580 Plugga i alle kabler der de skulle være og fyra opp pc'n, alt fungerer helt fint og alt så ut til å være perfekt, helt til jeg skulle sjekke temp på hk og cpu.. (bruker et prog som fulgte med hk'et mitt, det heter winbond ell no) der fikk jeg alarm og advarsel på at -5v var for lav, den var på 3,55v.. Hva er feil? Er det noe feil i det heletatt? eller er det noe feil med strømforsyninga mi?? Denne alarmen kommer bare på når jeg går inn på det programmet. På forhånd: Takker for svar Advarselen kommer bare inni Windows når jeg går inn i det programmet som kontrollerer spenninger og vifter, ikke ellers.. Det er heller ikke mulig å stille inn noe anderledes.. Endret 15. august 2005 av X-c@libR Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om jeg ikke tar feil, så bruker ikke nyere HK -12V og -5V. Kan være meg som roter her altså Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er riktig. Antagelig er det ikke -5V utgang på nye PSU. Så den alarmen kan du bare overse. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ahh.. Det var godt å høre.. Hadde egentlig ikke regna med at det var noe ille heller men godt å få det bekreftet ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå