sleazer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hallais, Jeg begynner snart å gå i spinn her.. Har i lang tid lett etter 'mitt kamera'. Hovedsaklig er viktigste krav min. 28 vidvinkel samt utvippbar søker-skjerm. Men ting som time-lapse, mulighet for filtre, ext blitz, etc er oxo av interesse. Canons Pro1 kommer med en fin tilbehørs-pakke, men begynner å bli 'gammelt'. Nikons 8400 har veldig bra vidvinkel, men er litt dyrt da omtrent ikno følger med, samt liten tele. Har oxo sett på Olympus 7070, men denne mangler bl.a. time-lapse. Syns det er vanskelig å komme over 'rykter' om nyheter, men vil på denne måten høre om noen har 'hørt noe' om høstens nyheter som kan matche mine krav. Ser fram til innspill, Mvh Sleazer Endret 12. august 2005 av sleazer Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kodak EasyShare P880 burde kanskje være ett alternativ? Ikke på markedet enda, men kommer i løpet av høsten... kan vel kanskje bli ett dyrt kamera også vil jeg tro? (veil. pris i USA er satt til $599.95) Men 8MP, timelapse og 24mm vidvinkel (24-140) veier kanskje opp for det? Ekstern blitz og filtere er også mulighet. Ett tips på ett kommende kamera iallefall! Lenke til kommentar
sleazer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Takk for tips ! Dette så jo ganske bra ut sånn ved første gjennomgang... Fatter ikke at de har fast skjerm på dette..burde vært twist/swiwel. jaja, alltid må en kompromisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå