Johan Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Da jeg var i mine små år sov jeg med annsiktet inn mot veggen. Da jeg fortalte det til en kompis reagerte han med vantro. Er det bare meg som sover inn mot veggen? Hva gjør dere andre? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 sovner alltid på magen med ansiktet inn mot veggen (hvis det er en vegg i nærheten). Også våkner jeg alltid på ryggen med hendene over hode. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 09:57, Xell skrev:sovner alltid på magen med ansiktet inn mot veggen (hvis det er en vegg i nærheten). Også våkner jeg alltid på ryggen med hendene over hode. hvordan får du det til? jeg sovner altid på høyre side, uansett hva. når jeg våkner så ser håret på høyre side (bare høyre) bakerst helt horribelt! rett opp! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg vet ikke åssen jeg sover, men når jeg våkner stinker hendene mine :/ Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg sover også på høyre side, evt magen. Uansett om det er mot en vegg eller ei Lenke til kommentar
Johan Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Jeg leste nemlig et sted at de som sov med ansiktet inn mot veggen hadde større sjanse for å bli bortført av romvesner, men det kan man jo ta med en klype salt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 På samme måte som muslimer vender seg mot mekka når dem skal be så vender jeg mot PCen min når jeg skal sove :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 jeg sover på ryggen med ansiktet mot veggen .... og vokner opp på gulvet ..... til naboen ..... så våkner jeg ... eller ? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei! Har ikkje noe spesielt ligge rituale. Alt etter kva som føles behagelig når eg legger meg.. (Hadde problemer med å sove i natt/dag tidlig. Pga. varme) Men,menneske snur seg vel i gjennomsnitt 4ganger i løpet av ei natt?Mulig at dette varierer i forhold til kor mange timer ein sover. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hassan: iflg. dansk reklame: "optil halv-treds gange", mao: opptil 50ggr/natt Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 jepp samme her greier ikke å sove hvis jeg ikke får ligge ved en vegg, komplett umulig da, derfor prøver jeg alltid å kapre en veggplass på turer ol. veggsoving er best. mvh nerd-light Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei Sjanten! Hmm..Når nå ikkje reklame eksakst videnskap. Men,mulig det stemmer.. Regner med at mennesket snur seg likt uansett om mennesket befinner seg i Norge eller Danmark. Men,det er mulig forskerane eg tenker på meinte minimum. Men,er mulig eg husker feil..Er noen år siden forskerane kom fram til dette "fenomenet".. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Dikky skrev (2002-08-06 14:06):Jeg vet ikke åssen jeg sover, men når jeg våkner stinker hendene mine :/ Hvor har du hatt hendene dine plassert. Lenke til kommentar
umy Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 om morran ahr jeg alltid et "klokkemerke" på brystet.. tydlig at jeg sover på magan med armen under meg :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-08-06 15:27, Anders Leipsland skrev:På samme måte som muslimer vender seg mot mekka når dem skal be så vender jeg mot PCen min når jeg skal sove :razz: :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå