PatSharpX Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ja, lykke til meg å sette hardwaren inn i det nye da Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser ut som du har hatt litt flaks hvis du har bestilt det!....lager statusen nå: "ubekreftet lev. dato" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hehe, litt flaks må man ha Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 hehe, litt flaks må man ha Ja... litt flaks må jeg ha! WOW!! De har rask levering!!! Kan hente pakken min nå, den ligger på postkontoret alt... Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Nå har jeg hentet kabinettet og montert power, men når jeg skulle montere de tre viftene som jeg har bestil, oppdaget jeg det ikke fulgte med skruer... Bruker ikke skruer å følge med vifter? Hvor kan jeg kjøpe skruer og hvilke skal jeg ha? Endret 16. august 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvilke vifter er det snakk om? Skruer pleier som regel å følge med ja. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har jeg hentet kabinettet og montert power, men når jeg skulle montere de tre viftene som jeg har bestil, oppdaget jeg det ikke fulgte med skruer... Bruker ikke skruer å følge med vifter? Hvor kan jeg kjøpe skruer og hvilke skal jeg ha? Det spørs...kjøpte du mist viftene??...Jeg kjøpte 1 MIST vifte fra microplex og det fulgte ikke med skruer...skuffende Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hvilke vifter er det snakk om? Skruer pleier som regel å følge med ja. Tror de heter PAPST Endret 16. august 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå