greigster Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Stavanger Aftenblad BUSTED Nettavisen i å kopiere deres fotball-referat på Torsdag! sjekk kommentaren etter 49min Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Haha! Dritbra :!: Endret 12. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hehe, bra gjort noen som har link til siden på TV2 nettavisen der referatet kom opp? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 http://dyn.tv2.no/sport/live.do?matchId=81...meFrom=&timeTo= Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen som så hva det sto på 49.minutt? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen som så hva det sto på 49.minutt? En hilsen til TV2 Nettavisen: Neste gang kan dere kanskje dekke kampen selv, istedenfor å kopiere referatet til aftenbladet.no Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 synd at den teksten ikke står på tv2's side Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) hehe, nettavisen har sikkert fjerna det som skjedde i det 49. min, og lagt inn en liten Kilde: aftenbladet.no nederst. Er jo ikkje lenge sida nettavisen blei tatt for å stjele dagbladet sitt referat, for noen idioter, Endret 12. august 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er jo ikkje lenge sida nettavisen blei tatt for å stjele dagbladet sitt referat, for noen idioter, Jeg slenger inn en diger care. Nettavisen har desidert best LIVE-oppsett. Hvor infoen kommer ifra kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Må si meg enig i LarsP, men morsomt at det ble merket og skrevet i selve referatet var det! :-D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er jo ikkje lenge sida nettavisen blei tatt for å stjele dagbladet sitt referat, for noen idioter, Jeg slenger inn en diger care. Nettavisen har desidert best LIVE-oppsett. Hvor infoen kommer ifra kunne ikke brydd meg mindre. Så om du lager en webside om et tema, og noen tar å kopierer rett fra dine artikler og legger det ut på sin egen siden som er bedre designa, så er det greit? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er jo ikkje lenge sida nettavisen blei tatt for å stjele dagbladet sitt referat, for noen idioter, Jeg slenger inn en diger care. Nettavisen har desidert best LIVE-oppsett. Hvor infoen kommer ifra kunne ikke brydd meg mindre. Så om du lager en webside om et tema, og noen tar å kopierer rett fra dine artikler og legger det ut på sin egen siden som er bedre designa, så er det greit? Nei? Men, jeg bryr meg fremdeles ikke angående den saken her. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nei jeg bryr meg ikke om andre blir rana og banket opp så lenge det ikke skjer meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå