Erren Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 7600 Gee, skulle ønske jeg hadde noen kule gitarer å skryte av, har bare skillsa.. Kan vel skryte litt av at jeg kan spille 7 forskjellig instrumenter og har planer om å lære meg 3 til før jeg fyller 16 år Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Min Fender USA-strat signert av Adrian Smith og Janick Gers fra Iron Maiden Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Min Fender USA-strat signert av Adrian Smith og Janick Gers fra Iron Maiden DEN skulle jeg ha hatt (selv om jeg ikke kan spille gitar for 5 flate øre) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Må bare skryte litt av brødrene Hippie-Erlend og Vegard_. Stolt av å være venn med de to, faktisk to av de beste vennene jeg har. De er topp. Edit: TO av bestevennene mine. Endret 13. august 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 fikk InstruktørT-skjorta mi i dag *stolt* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Må bare skryte litt av brødrene Hippie-Erlend og Vegard_. Stolt av å være venn med de to, faktisk to av de beste vennene jeg har. De er topp. Edit: TO av bestevennene mine. Lål, jeg har samme t-skjorte som han til høyre på bildet. Det er jeg stolt av. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 fikk InstruktørT-skjorta mi i dag *stolt* eeeh... er det meninga at den skal være speilvendt? Aco. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 fikk InstruktørT-skjorta mi i dag *stolt* eeeh... er det meninga at den skal være speilvendt? Aco. tatt i et speil!! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Først tenkte jeg å poste nakenbilde av meg selv. Men da dette kun fører til missunnelse og midreverdighetskomplekser hos dere andre brukerne lot jeg være. Her heller moren til valpen min: Killer? Åja, jeg ble litt missunlig på de hullete sokkene jeg da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hippie-Erlend og Vegard_. Lål, jeg har samme t-skjorte som han til høyre på bildet. Det er jeg stolt av. Er du sikker på det? Han har farga den selv. Hoho! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Vel, her kan jeg stolt presentere bestekompis, og mobilfilmkamerat, Mikael :!: Han er mye morsommere enn han påstår at han er EDIT: Han heter Redline_ på forumet, og jeg kom i snakk med ham første gangen her Etter det møttes vi og klaffa totalt Han er med i Amatørmobilfilmkameratene, som består av meg, bror og Mikael EDIT: Dæng, feil bilde Bytta Endret 13. august 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Etter å ha sett på Offshore VM, var jeg på vei hjem så møtte jeg på denne: Så måtte jeg bare følge etter litt for å se nøye på bilen: Til vi kom på to-felts vei likefør vi skulle "skille lag": Ga jeg gass for å komme meg side te side med bilen, og så vinka Idar Vollvik: Stolt over å ha sett koeingsegg på nær hold Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Etter å ha sett på Offshore VM, var jeg på vei hjem så møtte jeg på denne: Så måtte jeg bare følge etter litt for å se nøye på bilen: Til vi kom på to-felts vei likefør vi skulle "skille lag": Ga jeg gass for å komme meg side te side med bilen, og så vinka Idar Vollvik: Stolt over å ha sett koeingsegg på nær hold åssen bil er det?? Edit: Jeg fjernet bildene Endret 13. august 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Denne er jeg litt stolt av: DUX SX 6774/33 receiver. Den har vel ikke all verden av utgangseffekt (35-50 watt per kanal?), men så er jo dette en forsterker som er mest for spilling på middels lydnivå mens den gir best mulig kvalitet på lyden. Den innebygde radioen er helt fantastisk, det finnes ikke bakgrunnstøy i det hele tatt. Mottakeren er også veldug sterk. Det er dessuten ganske bra med innganger: To for båndopptaker med mulighet for kopiering fra A til B, to platespillerinnbanger (MM) og AUX. Konstruksjonen er en slags mellomting mellom Pioneer, Marantz og Tandberg. HAHA! Den har vi også! :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drit i å quote masse bilder! Og hvis du leser, så ser du at det er en koeingsegg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drit i å quote masse bilder! Og hvis du leser, så ser du at det er en koeingsegg. Beklager da! "koeingsegg" sier meg ikke så mye skjønner du. Går ann å ta det i en noe mer høflig tone... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) hun til venstre blir mora til min valp neste år ELSKER Engelsk bulldog Og et som er bare kult :!: Endret 13. august 2005 av ASCIWhite Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Ser ut som det er bilen til Idar Vollvik http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article531583.ece Endret 13. august 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Plakaten min.. Har akkurat samme Er stolt av 125min og min verdens beste mobil Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drit i å quote masse bilder! Og hvis du leser, så ser du at det er en koeingsegg. Eventuelt "Koenigsegg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå