Wildman Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei, Eg er så dritt lei at Norton Internet Security 2005 som eg har installert, rapper alt av systemkraft på mitt system! Så no er eg på jakt etter eit antivirus program som er mykje lettare å drive enn Norton, pris er så absolutt ingen hindring. Men ein ting eg er skeptisk til er om at andre antivirus program kan beskytte systemet mitt like godt som Norton gjere, det er jo slik at Norton har auto-protect, noke som scanna filene pcen jobbar med heile tida. Så om eg skulle skifte til ein gratis løysing som f.eks AVG så ville eg mista mykje av sikkerheten. Eg har fundert på Norman antivirus, være litt patriotisk Ka er dekas meining? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvorfor er en gratis løsning dårligere enn Norton? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Men ein ting eg er skeptisk til er om at andre antivirus program kan beskytte systemet mitt like godt som Norton gjere, det er jo slik at Norton har auto-protect, noke som scanna filene pcen jobbar med heile tida. Så om eg skulle skifte til ein gratis løysing som f.eks AVG så ville eg mista mykje av sikkerheten. Det er få ting som beskytter dårligere enn Norton. Prøv NOD32, siden du er så redd for gratis AV. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 NOD32 er absolutt verdt de få kronene det koster. Beste AV jeg noensinne har prøvd. Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 NOD32 har eg ikkje hørt om, skal sjekke det litt meir ut. Ka synes deka om Norman Antivirus? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 NOD32 Har ikke testet Norman, men det sies å funke greit. Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Korleis er det med NOD32 og systemkrafta? Tar den mykje? Og ka er det så absolutte beste antivirusprogrammet deka kan anbefale, såsant pris ikkje er noken hindring? Er det fortsatt NOD32 som står øverst på lista? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det tar veldig lite krefter, og du slipper at det maser på deg hele tiden. Hvis du setter det til "silent mode" merker du ikke at det er der engang. Det eneste er at du får melding hver gang et virus oppdages. Jeg syns NOD32 er best uansett pris. Det beste jeg har prøvd hittil. Stille Tar lite krefter Oppdateres ofte Finner det aller meste av virus og fjerner dem Anbefales. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bruker NOD32, og er strålende fornøyd. Bruker veldig lite systemkraft, og tar det som dukker opp. Har testet ved å surfe på diverse tvilsomme sider og tok trojanere og annet moro også. Prøvde Norman først, da dette er med i abonnementet til UPC, men det var for tungdrevet, ihvertfall i forhold til NOD. Det er 30 dagers prøvetid, så hvorfor ikke laste ned og prøve? Blir ihvertfall ikke fattigere :-) Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vil også anbefale NOD32. Har brukt det selv nå i ca 1 måned. Brukte Norton tidligere, og jeg merket faktisk at pc'en min ble mer responsiv da jeg byttet til NOD32. Anbefales!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg bruker NOD32 , brukte Norton AV tidligere. Ti ville hester kunne ikke fått meg tilbake til Norton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 NOD32 kan anbefales på sterkeste, har brukt programmet i 1 år nå. NOD32 er også det programmet som har blitt kåret til det beste av Virus Bulletin. Og dessuten så tar NOD32 alle "virus in the wild". Anbefales! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eg er så dritt lei at Norton Internet Security 2005 som eg har installert, rapper alt av systemkraft på mitt system! Riktignok er det mye rapping på radioen, men at PC-programmer også har begynt å rappe, da synes jeg det går for langt altså. "...for greia vår er Norton og det krever hele MINNET! Å fjerne vårt program er håpløst når vi først er INNE!" ...etc. Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Sitter no med NOD32, syntes det fungere utmerket! Veldig enkelt oppsett osv, men også veldig avansert antivirus program. Takk for all hjelp, dette skal eg holde meg til lenge! Maskina suser på som aldri før, jobba lett som den aldri har gjordt Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 NOD32 er nåkk det beste AV programmet i dag ja merker rett og slett at den ikke er der.. og hvis du har virus som eks norton ikke fant, så finner NOD32 den garantert! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Slenger meg på å sier at NOD32 er helt konge Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 AVG 7.0 Free er gratis, lite ressurskrevende og veldig effektiv. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva med Avast? Det er jo bra! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hverken Avast eller AVG kommer i nærheten av NOD32 (i følge tester), men det skulle vel også bare mangle siden man må ut med noen kroner for sistnevnte. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 skal se om jeg får prøvd NOD32 igjen jeg også. Men jeg blir nesten redd jeg når ting går litt kjappere enn vanlig redd for at noe skal være galt, siden at jeg har brukt Norton så lenge. Jeg for min del har stor sans for både Panda, Pc-Cillin og Norton. Alle disse 3 er godt sikkerhetsløsninger, som gjør sin jobb. NOD32 sammen med OutpostProFirewall prøvde jeg i Windows 2003 på min pc en gang, det funka fint det, Men jeg vil nok aldri installere det som hoved Antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå