Gå til innhold

Dritt lei at Norton rapper all systemkraft!

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg er så dritt lei at Norton Internet Security 2005 som eg har installert, rapper alt av systemkraft på mitt system!

Så no er eg på jakt etter eit antivirus program som er mykje lettare å drive enn Norton, pris er så absolutt ingen hindring. Men ein ting eg er skeptisk til er om at andre antivirus program kan beskytte systemet mitt like godt som Norton gjere, det er jo slik at Norton har auto-protect, noke som scanna filene pcen jobbar med heile tida. Så om eg skulle skifte til ein gratis løysing som f.eks AVG så ville eg mista mykje av sikkerheten.

Eg har fundert på Norman antivirus, være litt patriotisk :p

Ka er dekas meining?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men ein ting eg er skeptisk til er om at andre antivirus program kan beskytte systemet mitt like godt som Norton gjere, det er jo slik at Norton har auto-protect, noke som scanna filene pcen jobbar med heile tida. Så om eg skulle skifte til ein gratis løysing som f.eks AVG så ville eg mista mykje av sikkerheten.

Det er få ting som beskytter dårligere enn Norton. Prøv NOD32, siden du er så redd for gratis AV.

Lenke til kommentar

Det tar veldig lite krefter, og du slipper at det maser på deg hele tiden. Hvis du setter det til "silent mode" merker du ikke at det er der engang. Det eneste er at du får melding hver gang et virus oppdages.

Jeg syns NOD32 er best uansett pris. Det beste jeg har prøvd hittil.

Stille

Tar lite krefter

Oppdateres ofte

Finner det aller meste av virus og fjerner dem

Anbefales.

Lenke til kommentar

Bruker NOD32, og er strålende fornøyd. Bruker veldig lite systemkraft, og tar det som dukker opp. Har testet ved å surfe på diverse tvilsomme sider og tok trojanere og annet moro også.

Prøvde Norman først, da dette er med i abonnementet til UPC, men det var for tungdrevet, ihvertfall i forhold til NOD. Det er 30 dagers prøvetid, så hvorfor ikke laste ned og prøve? Blir ihvertfall ikke fattigere :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

NOD32 kan anbefales på sterkeste, har brukt programmet i 1 år nå. NOD32 er også det programmet som har blitt kåret til det beste av Virus Bulletin.

Og dessuten så tar NOD32 alle "virus in the wild".

Anbefales!

Lenke til kommentar
Eg er så dritt lei at Norton Internet Security 2005 som eg har installert, rapper alt av systemkraft på mitt system!

Riktignok er det mye rapping på radioen, men at PC-programmer også har begynt å rappe, da synes jeg det går for langt altså.

"...for greia vår er Norton og det krever hele MINNET!

Å fjerne vårt program er håpløst når vi først er INNE!"

...etc.

Lenke til kommentar

Sitter no med NOD32, syntes det fungere utmerket! Veldig enkelt oppsett osv, men også veldig avansert antivirus program. Takk for all hjelp, dette skal eg holde meg til lenge! Maskina suser på som aldri før, jobba lett som den aldri har gjordt :p

Lenke til kommentar

skal se om jeg får prøvd NOD32 igjen jeg også. Men jeg blir nesten redd jeg når ting går litt kjappere enn vanlig :p redd for at noe skal være galt, siden at jeg har brukt Norton så lenge. Jeg for min del har stor sans for både Panda, Pc-Cillin og Norton. Alle disse 3 er godt sikkerhetsløsninger, som gjør sin jobb.

NOD32 sammen med OutpostProFirewall prøvde jeg i Windows 2003 på min pc en gang, det funka fint det, Men jeg vil nok aldri installere det som hoved Antivirus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...