PSV Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vil vite hvordan din PVP rank er akkurat nå ! Min er Sergeant (rank 3) Last week : 296 Honorable Kills 9354 Honor 198 Standing This week : (fredag:P) 561 Honorable Kills 30938 Honor Lifetime : 1682 Honorable Kills 2 Dishonorable Kills Highest Rank : Sergeant Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Current Rank: Knight-Champion (Rank 9).. 50% på vei til rank 10. Last week: 2099 Honorable Kills 123217 Honor 14 Standing This Week: 347 Honorable kills 24408 Honor Lifetime: 17412 Honorable Kills 1 Dishonorable Kill Highest Rank: Knight-Champion Spiller Human Paladin Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er rank 6 med 5000 kills... AV spilles aldri på servern min, og jeg har gitt opp PvP...siden vi bare har fokus på MC / Ony og er en PvE-guild.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg gir meg på rank10, gidder ikke sløse tid på å komme høyere. Må nesten bare ha hele honorsettet til paladin, da det ser så utrolig kult ut Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Current Rank: Corporal (Rank 2) Last week: 285 Honorable Kills 4436 Honor 356 Standing This Week: 31 Honorable kills 908 Honor (alt for lite horde som er med på bg) Lifetime: 691 Honorable Kills 1 Dishonorable Kill Highest Rank: 2 er lvl50 warlock, begynte med bg i lvl45 eller noe sånt Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hvor lang tid tar det å bli rank 10? sånn ca er selv rank 2 nå men ikke lvl 60 enda heller men jeg vil veldig ha Champion gare til warrior Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Rank 10, standing 21 forrige uke. 95k points. 2 lifetime DKs. Var rank 9 i nesten 2 mnd, tok evigheter å bli 10 syntes jeg. Bra at progress bar ble lagt til. Tenkte å gi meg på rank 12 eller 13. Får se hvor mye jeg går opp denne uka. Rare-settet til rogue suger, iallfall i forhold til hva jeg har. Noen Epic items er dog gode. Sikler spesielt etter skoene. Edit: Apox, hvor lenge er det siden du updata profilen din på allakhazam? Merkelig form for dps-pala. Både gear- og talentmessig. Endret 13. august 2005 av Pinnella Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er Scout med noe under 100 kills. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Edit: Apox, hvor lenge er det siden du updata profilen din på allakhazam? Merkelig form for dps-pala. Både gear- og talentmessig. Den er nylig oppdatert ja. Merkelig? Jeg går for full DPS jeg, men er holyspecca p.g.a den ekstra burst dmg'en fra Holy Shock. (har fortsatt 17% critsjanse, og gidder ikke specce full retribution, og la flaks avgjøre om jeg gjør dmg eller ikke) Endret 13. august 2005 av apollox Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg går for full DPS jeg sikker mange alliance som ikke liker deg for at du ikke spiller den UBRE supportcalssen du egentlig kan være......... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg går for full DPS jeg sikker mange alliance som ikke liker deg for at du ikke spiller den UBRE supportcalssen du egentlig kan være......... Hehe, rart han har over 200 folk i guildet sitt da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg går for full DPS jeg sikker mange alliance som ikke liker deg for at du ikke spiller den UBRE supportcalssen du egentlig kan være......... Hehe, rart han har over 200 folk i guildet sitt da Da'a, noen må jo ta hans plass når han ikke fyller sin Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg går for full DPS jeg sikker mange alliance som ikke liker deg for at du ikke spiller den UBRE supportcalssen du egentlig kan være......... vel, siden jeg er holyspecca så har jeg muligheten til å være en bedre support enn mange andre paladins. Men men, nok OT her Endret 13. august 2005 av apollox Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) når man er guild leader kan man sikkert stort sett bestemme sin specc selv. men kan tenke mag at i andre guild forventes det sikkert at palas går support specc el hva det no kalles..... jeg har bare lest mye whining av alliance om paladins som ikke spiller supportclass og "tror de er dps class". sier ikke at du tror det, men lest mye rart.... ontopic: last week 339 Honorable Kills 63845 Honor 144 Standing This Week: 984 Honorable kills 63845 Honor Lifetime: 2275 Honorable Kills 1 Dishonorable Kill Highest Rank: 4 btw: min "today" ting oppdaterer seg ikke. har over 1k hks der nå som er bygd opp over 4 dager........ det er da ikke "today"!!!!, noen som vet svaret? Endret 13. august 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg gir meg på rank10, gidder ikke sløse tid på å komme høyere. Må nesten bare ha hele honorsettet til paladin, da det ser så utrolig kult ut tenkte jeg skulle bli rank 10 jeg og men pvp på serveren min er bare for jævlig til å komme så høyt. Ihvertfall med paladin. er 2 paladins på serveren som er over rank 10 og de pvper stort sett 18 timer om dagen :| Er kanskje verdt å nevne at den eneste paladinen som vant Contest Of honor er på serveren min "Loke" . Og jaggu er han ikke Norsk Endret 13. august 2005 av Keylar Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Private. med rett under 60 kills Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Der har vi hele problemet, de som er rank 14 osv er ikke de som er best i pvp , det er de som har mest tid å sløse i WSG / AV tullet hele dagen. Garryback (lvl 60 rogue) på serveren vår er rank 14 nå og han er i AV 15 timer hvre dag kanskje og han er den værste roguen jeg noengang har sloss mot. eneste han er god til er å ambushe mager med 50% hp. WoW rank systemet rewarder de med mest tid å sløse, ikke de med de beste evnene. Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Der har vi hele problemet, de som er rank 14 osv er ikke de som er best i pvp , det er de som har mest tid å sløse i WSG / AV tullet hele dagen. Garryback (lvl 60 rogue) på serveren vår er rank 14 nå og han er i AV 15 timer hvre dag kanskje og han er den værste roguen jeg noengang har sloss mot. eneste han er god til er å ambushe mager med 50% hp. WoW rank systemet rewarder de med mest tid å sløse, ikke de med de beste evnene. Atlså, du blir belønnet for strevet. De som spiller mest for det beste. Sånn er det i virkeligheten også! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Der har vi hele problemet, de som er rank 14 osv er ikke de som er best i pvp , det er de som har mest tid å sløse i WSG / AV tullet hele dagen. Garryback (lvl 60 rogue) på serveren vår er rank 14 nå og han er i AV 15 timer hvre dag kanskje og han er den værste roguen jeg noengang har sloss mot. eneste han er god til er å ambushe mager med 50% hp. WoW rank systemet rewarder de med mest tid å sløse, ikke de med de beste evnene. og rogues... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå