dabear Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 I det siste har jeg funnet ut at firefox blir űbertreig med n svær adblock, i tillegg har jeg begynt å like opera mer og mer; så derfor ønsker jeg å finne meg en god lokal proxy. Er det noen som kan komme med anbefalinger? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det er vel bare privoxy som teller her. Kommer med et ferdig filtersett som er svært godt i min erfaring, så ingen oppsett er nødvendig hvis du bare vil ha reklamefiltrering. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Nå har ejg installert privoxy, men jeg har problemer med å finne ut hvordan jeg bruker/konfigurerer den. Som regel pleier det vel å være localhost:8888 elns, men jeg klarer ikke finne det. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 RTFM http://www.privoxy.org/user-manual/quickstart.html Set your browser to use Privoxy as HTTP and HTTPS (SSL) proxy by setting the proxy configuration for address of 127.0.0.1 and port 8118. (Junkbuster and earlier versions of Privoxy used port 8000.) See the section Starting Privoxy below for more details on this. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå