Gå til innhold

Datakabel skaper trøbbel!

Anbefalte innlegg

på fredag så fikk jeg min datakabel til min k500i.. og samme dagen så fikk jeg bluescreen med multiple_irp_complete_request!, og en brå restart.. dette skjedde 2 ganger. dagen etter dro jeg på lan og levna kabelen hjemme.. var ikke plaget noe med bluescreens.. så jeg tenkte at det var fikset, men med en gang jeg kom hjem begynte den slik igjen.

så kjørte jeg windows reperasjon, men fortsatt problemet, så jeg formaterte..

nå har dataen fungert helt fint, men tidligere i dag instalerte jeg driverene og programmvaren til datakabelen.. og nå nettop når jeg var kommet hjem så hadde maskina restarta seg..

kan datakabelen være årsaken da?.. det virker jo slik.. og windows fungerer fint når denn ikke er plugget i.. fordi det skjedde ikke de 2 dagene jeg var på lan..

noen som har opplevd noe lignende?.. ikke så farlig siden jeg bare kan ta ut kabelen, men det er litt plagsomt..

sorry for all skrivingen.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ut i fra det du skriver er det vel ingen tvil om at kabelen har skyldaa, og at grunnen til at Windows restarter og lager BSODs er for å beskytte seg selv og annen hardware. Bytt ut kabelen med en annen du, denne her er nok kortsluttet...

takk.. har sendt mail til komplett nå.. skal ikke bruke kabelen mere før jeg får ny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...