weebear Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) hei en kompis av meg skal kjøpe seg nytt skjermkort. han har agp, han vil ikke bruke mer enn 3000,- anbefaler dere radeon eller geforce? noen forslag til skjermkort til rundt den prisen?' det skal brukes til spilling, msn, irc etc. husk max 3000,- takk for alle svar Endret 12. august 2005 av weebear Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Siden Gforce 6800 Ultra nå koster rundt 3400kr men det vil gå ned til ca 2600kr Les denne artikkelen http://www.hardware.no/artikkel/18092 Så annbefaler din venn å vente til pris raset så kan du sjekke prisguiden for Ge Force 6800ultra så får han et bra skjermkort under 3000kr. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 men hva anbefaler dere av geForce å radeon? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) ja det gjør jeg, jeg hadde redeon før men byttet det ut med en geforce 6800gt... men det kommer jo litt ann på spillene som spilles... geforce er bedre til noe radeon er dårligere til og om vendt... ville ha kjøpt det Chief_R-W anbefalte jeg Endret 12. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 men hva anbefaler dere av geForce å radeon? Den ene typen er ikke bedre enn den andre totalt sett. Heng deg ikke opp i om det er Radeon eller GeForce. Konsentrer deg heller om å få tak i det kortet som gir deg mest for pengene, innenfor det budsjettet du har Sammenlign priser, surf rundt etter det beste kjøpet. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 ATI og nVidia er hele tiden under og over hverandre men for tiden så går det prisras på nVidia sine 6800 kort, siden de skal lansere de nye modellene sine. Så et 6800 GT med pris-ras gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå