Gå til innhold

TES: "Nytt" videoklipp fra Oblivion

Anbefalte innlegg

Fikk et tips fra en av de andre karene i Elder Scroll's sine egne forum, hvorav det ble linket til denne videoen. Inneholder mange av de samme bildene fra traileren, men også en god del nytt, og man får tid til å se litt mer av hvordan man slåss osv. Dette videoklippet er bare et must viss du er som meg, ikke klarer å vente til Oblivion kommer :D.

EDIT: Endret litt på topic siden det ikke er så veldig nytt allikevel :hrm:

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne er jo gammel jo. Den er bare raw footage som aldri skulle ha forlatt Bethesda, men viser bare litt lengre klipp av det som er på traileren. Altså traileren er lagd av dette klippet med andre ord. Bare med bedre kvalitet selvfølgelig!

Legg også merke til at det ikke er player-kameraet vi følger på klippet. Det er bare et svevende kamera som ikke er i kontakt med bakken, men som følger humpene bare litt. Så det ser ikke sånn ut når man går rundt omkring. Skal vistnok være med "humpete" å gå i det endelige spillet.

Lenke til kommentar
*snipp*

Skal vistnok være med "humpete" å gå i det endelige spillet.

Ahh... Vist det skal være "humpete" i i første person (eventuelt 3. person også) så kommer vel det til å bli nesten bane brytende. Det er desverre alt for få spill som har denne graden av realisme i dag :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kul sang, men absolutt ikke passende. Den der sangen bør ike være den som er i Oblivion!

Da kan jeg helelr se for meg en remake av TES3-låta som man hører i menyen... :love:

EDIT:

Give me ASAP!

De tømmerstokkene som rullet ned bakken...  :dribble:

Hva er så spektakulært med dem? Det er jo bare helt vanlig ragdoll fysikk, noe som utrolig mange spill nå til dags har.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=13/08/2005 : 19:56] For de som ikke vet hvordan Morrowind-themet går, så kan dere høre låta her! (ikke noe ulovlig shite, ikke noe spyware - jeg selv som har lastet opp).

EDIT: :love:

Ingenting slår selvfølgelig denne låten... En remake av den hadde vært absolutt å foretrekke! Ahh, for en fantastisk herlig låt... Utrolig deilig å slappe av til... Og med så mange gode minner! :love:

Lenke til kommentar
[iC,13/08/2005 : 19:10] Hva er så spektakulært med dem? Det er jo bare helt vanlig ragdoll fysikk, noe som utrolig mange spill nå til dags har.

Ja, men ikke Elder Scrolls-spill.

Nei, men så var det nå nesten en selvfølge at Oblivion skulle få ragdoll, siden det er så stort, og langt mindre (og ofte dårligere) spill har begynt å få ragdoll fysikk.

Lenke til kommentar
[iC,13/08/2005 : 19:56] For de som ikke vet hvordan Morrowind-themet går, så kan dere høre låta her! (ikke noe ulovlig shite, ikke noe spyware - jeg selv som har lastet opp).

EDIT: :love:

Ingenting slår selvfølgelig denne låten... En remake av den hadde vært absolutt å foretrekke! Ahh, for en fantastisk herlig låt... Utrolig deilig å slappe av til... Og med så mange gode minner! :love:

Morrowind låten. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...