GameFace Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei Går litt å lurer på om jeg skal bytte inn den stasjonere pc`n min i en bærbar.. Derfor spørr jeg dere her på forumet som er litt "up to date" som jeg ikke er, hva jeg ved et evt. salg vil kunne få for min pc. Her er delene: Hovedkort: DFI LANPARTY nF4 SLI-DR s939 Cpu: AMD Athlon 64 3500+ Minne: Corsair xms 4000 2x512mb Psu: Fortron/Source 460W 20/24 pins Blue Storm Vannavkjøling: MIST Tsunami vannkjølingssett 2x120mm radiator Radiator grill følger også med. Kabinett: Lian Li PC75BUSB Viftekontroll: Zalman ZM-MFC1 Harddisk: Western Digital Raptor 74GB SATA 8MB 10000RPM SKjermkort: Gainward GeForce 6600GT 128MB 1,6n GDDR3 PCI-Express Golden Sample Følger også med dvd-brenner(plextor) å en diskettstasjon. Alt dette er kjøpt like før påsken i år.Kvitteringer på alt. Takk på forhånd Mvh Eric Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ingen som vet sånn ca pris? halvpris blir vel litt billig med tanke på at det er såpass nytt..selv om data utstyr ikke akkurat holder seg godt i pris..hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ta halvpris og legg til 2000, utstyret som er inni pcen er fortsatt konkuranse dyktig så jeg skulle ikke snyte meg over nesen om du fikk litt i underkant av 10000 for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå