The Norwegian Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Bra at folkene på hw.no har i snitt over 120 i IQ. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) 36------------------------ Alle fargene er minst en gang: lang-kort-kort lang-medium-medium lang-medium-kort I de to øverste har: rød vært: lang-medium-medium og lang-kort-kort blå vært: lang-medium-kort og lang-kort-kort grønn vært: lang-medium-medium og lang-medium-kort Derfor skal den siste være: rød: lang-medium-kort blå: lang-medium-medium grønn: lang-kort-kort De to første frikantene viser at rød har vært: lang-kort blå har vært: medium-medium grønn har vært: lang-kort Derfor skal den siste være: rød: medium blå: lang grønn: kort noe annet vi ser, er at de to øverste, er at to firkantene, er søylene horisontale, mens ene vertikal. De to horisontale står hver sin vei. De to til venstre for x er ene hori, andre vertikal. Derfor skal x være rød: medium blå: lang grønn: kort horisontal, speilende for den andre horisontale. Hvordan klarte jeg å ikke se den ? Smart du Endret 25. august 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tok en amerikansk IQ-test, og fikk 117. På en annen amerikansk fikk jeg 121, og på "Den store IQ-testen" elns på Nrk fikk jeg 119. Ergo 119 i snitt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 108, hadde igjen litt over en halv time. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Svært ensformig test. Gjorde at jeg gikk lei halvveis, og gadd ikke lenger å konsentrere meg, og klikket dermed bare vilt på de 10-15 siste spørsmålene. Resultatet ble 115 På NRKs test fikk jeg 135. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg tok sånn "pro" iq test på hjelpemiddel sentralen eller noe sånmt skiat. 118 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå