Gå til innhold

Post din IQ her

Geir M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal sies at dette ikke var en spesielt god IQ-test. Den testet bare ett av områdene som normalt testes i større IQ-tester. Logikk i forhold til figurer. Logikk i forhold til ord, bokstaver, osv bør jo også være med

Dårlig score eller? *Teasemodus*

:tease:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Det skal sies at dette ikke var en spesielt god IQ-test. Den testet bare ett av områdene som normalt testes i større IQ-tester. Logikk i forhold til figurer. Logikk i forhold til ord, bokstaver, osv bør jo også være med

Dårlig score eller? *Teasemodus*

:tease:

Neh... vil ikke si det. Fikk 112. Har fått høyere på andre tester, men velger generelt sett å ta alle internett-IQ-tester med en bøtte salt

Lenke til kommentar

Har hørt mange som sier at dette er den beste gratis iqtesten på nettet. Grunnen til at det går i figurer er at denne testen skulle være så kulturnøytral som mulig.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Har hørt mange som sier at dette er den beste gratis iqtesten på nettet. Grunnen til at det går i figurer er at denne testen skulle være så kulturnøytral som mulig.

Jeg har hørt mange som sier at Norge ville vært et bedre sted med Carl I. Hagen som statsminister, men det gjør det ikke nødvendigvis til et faktum.

Nok om det. Hvis man virkelig er interessert i å få vite sin egen IQ så ville jeg tatt en "personlig" IQ-test. Tror man får utført dette på en del universiteter/høyskoler rundt omkring. Moren min tok en sånn test. Den tok flere timer, og hun ble testet på mange områder.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er...

skal man bare se forskjellen i mønster fra venstre til høgre?

altså ikke på tvers av linjene? (antok ikke, men det er så forbanna vanskelig å vite når det av og til ser ut til å være mønster nedover og på tvers også...)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er...

skal man bare se forskjellen i mønster fra venstre til høgre?

altså ikke på tvers av linjene? (antok ikke, men det er så forbanna vanskelig å vite når det av og til ser ut til å være mønster nedover og på tvers også...)

Det er vel litt av poenget at du skal klare å finne ut det selv. Det er ikke noen regler for hvordan mønsteret skal bygges opp

Lenke til kommentar
Hvorfor er den engelske med farger, og resten uten?  :p

aha... Kan det være en bug? Jeg tok den på dansk, og da var det uten farger. Kanskje derfor det var umulig å se noe mønster på noen av dem :)

Jeg tror ikke det er en bug egentlig, jeg har testet litt frem og tilbake. Den engelske er hele tiden med farger, mens den danske er svart-hvit, den med farge mener jeg hadde ett par punkter hvor farger var med på løsningen...

Forresten såforandrer noen av oppgavene seg fra gang til gang. (Der gikk min drøm om 200+ i IQ i vasken) :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...