Bandana Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, topicnavnet sier vel det meste. Eller kanskje ikke. Hvertfall det jeg mener er; Hvordan spiller du BF2? Det vil si, spillemåten du spiller på. Camper du og sover i telt eller stormer du ned alle som griser og har slaktekniven klar? Altså for meg så varierer det fra hvor seriøs jeg er akkurat da jeg spiller. Prøver jeg å spille bra, så sjekker jeg alle hjørner, går forsiktig fremover fra sted til sted og sjekker nesten alltid bak meg. Andre ganger så løper jeg som en gal barbar og bare kaster granater rundt overalt, skyter vilt (ikke TK da) osv. Men det varierer også selvsagt fra hva slags "Kit" jeg bruker. Gjør jo ikke disse tingene med en Sniper Kit. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Pleier å storm med resten når de stormer. Spiller mest som medic, så jeg løper alltid rundt som en gal og zapper folk i live igjen! Har mange ganger blitt beste player etter et map. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvordan spiller DU Battlefield 2? Nake...wops! -Feks: Velger SpecOps(US) på Dalian plant og går til den trange dalen ved hovedbasen til China. Legger C4 på veien, løper inn i bunkersen, som da blir liggende bak bombene og jeg kan se tanksene bli sprengt uten å risikere å bli sett, for å se om de kommer. -Jeg ser på dem bakfra Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er ofte den som springer først når vi angriper, den du ser springe rundt halve banen for å gi ammo til noen evt. heale/revieve. Tar gjerne et angrepshelicopter når sjansen byr seg også.. Prøver å vende meg bort fra bruken av tanks, siden inf. livet er 100 ganger morsomere! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er ofte den som springer først når vi angriper, den du ser springe rundt halve banen for å gi ammo til noen evt. heale/revieve. Tar gjerne et angrepshelicopter når sjansen byr seg også.. Prøver å vende meg bort fra bruken av tanks, siden inf. livet er 100 ganger morsomere! Tviler på at du får tid til å spurte over halve banen for å revive Markaren Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er ofte den som springer først når vi angriper, den du ser springe rundt halve banen for å gi ammo til noen evt. heale/revieve. Tar gjerne et angrepshelicopter når sjansen byr seg også.. Prøver å vende meg bort fra bruken av tanks, siden inf. livet er 100 ganger morsomere! Tviler på at du får tid til å spurte over halve banen for å revive Markaren Kommer vel litt ann på om han spiller på store eller små maps, men men. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er ofte den som springer først når vi angriper, den du ser springe rundt halve banen for å gi ammo til noen evt. heale/revieve. Tar gjerne et angrepshelicopter når sjansen byr seg også.. Prøver å vende meg bort fra bruken av tanks, siden inf. livet er 100 ganger morsomere! Tviler på at du får tid til å spurte over halve banen for å revive Markaren Kommer vel litt ann på om han spiller på store eller små maps, men men. På 16-player map har jeg prøvd å spurte over hele banen. Kom 5 sekunder for sent Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Finner meg et høyt bygg som regel har overskikt over tanks og andre kjøretøy, ligger med sniper kitt og plukker, spiller også en del vanelig soldat. På denne måten forhindrer jeg det andre laget å bruke tanks etc. Alle hater meg untagen spillere på mitt lag somregel når de ser hvor effektift det er Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skyt først, spør etterpå. Det sier Teamkill statsen min alt om ^_^ Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Alle hater meg untagen spillere på mitt lag somregel når de ser hvor effektift det er Så rart at de hater en.. spawnraper! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er den som følger ordre når Squadleader vet hva han driver med (noe som synes å være vanlig på battlefield.no's servere ), ellers er det jeg som er forrerst med et eller anna kjøretøy, og gjør mitt beste for å holde meg i live . Til fots går det kun i assault-klassen, springer sammen med resten av "feltet" og skriker "VANTRO HUNDER!" mot skjermen hver gang jeg ser en fra USMC Ellers går jeg inn for å legge meg foran fly, tanks og kjører på miner bare for å kunne straffe med tk . Da kommer man nemlig fortere til topps har jeg hørt! Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ellers går jeg inn for å legge meg foran fly, tanks og kjører på miner bare for å kunne straffe med tk . Da kommer man nemlig fortere til topps har jeg hørt! Gud, håper det der var ironi ellers avinstallerer jeg BF2 på flekken. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er den som følger ordre når Squadleader vet hva han driver med (noe som synes å være vanlig på battlefield.no's servere ), ellers er det jeg som er forrerst med et eller anna kjøretøy, og gjør mitt beste for å holde meg i live . Til fots går det kun i assault-klassen, springer sammen med resten av "feltet" og skriker "VANTRO HUNDER!" mot skjermen hver gang jeg ser en fra USMC Ellers går jeg inn for å legge meg foran fly, tanks og kjører på miner bare for å kunne straffe med tk . Da kommer man nemlig fortere til topps har jeg hørt! Whaaaat, regner med at det var ironi....... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det var selfølgelig ironi Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hmm. spawnraper (camper) jaja, Når jeg spiller prøver og og leve meg inn i spillet mest mulig. hvis det er spawnraping som skal til for og vinne en krig så gjør jeg gjerne det. Jeg syntes ialle fall det er spennende og ligge og vente på den uvitene finden og blåse hodet av han når han runder hjørnet. Men det er min mening Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når jeg spiller prøver og og leve meg inn i spillet mest mulig. hvis det er spawnraping som skal til for og vinne en krig så gjør jeg gjerne det. Det er et spill. Ikke krig. Anyway, du greier ikke å gjøre store skaden med sniper allikevel. Så du er bare kjip for både ditt eget lag og motstanderene. For ditt eget lag siden de sikkert kunne trengt noen som gjorde noe nyttig, f.eks heale og cappe flagg og for motstanderene siden det er møkk irriterende å bli skutt på med en gang en spawner. Men det har lite å si strategisk. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Trokke det tar så mye skade når du skyter en i hodet med ei rifle nei. du har nokk rett der Jeg driter vel lang i hva andre spillere får ut av sin spille opplevelse bare jeg har det gøy? /ignore Så du sier og påstår at det ikke er nyttig for mitt lag at fienden ikke får bruke tanks fly etc? luring Endret 12. august 2005 av Erzoul Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Alle hater meg untagen spillere på mitt lag somregel når de ser hvor effektift det er Så rart at de hater en.. spawnraper! Dog har også egen Commander en stor del av skylden for at evt. baseraping skjer. Hvis commanderen er så hjernedød at han ikke gidder å spotte fienden som er/kommer til basecamp, da er baserapen nærmest fortjent. Selvfølgelig kan det også være resten av lagets skyld dersom de ikke gidder å følge opp "enemy infantry spotted" men istedet kun fortsetter med plane/heli campingen sin. Det er absolutt ingen grunn til at en fiende skal kunne ligge udetektert i basecamp. Endret 12. august 2005 av Vice Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Så du sier og påstår at det ikke er nyttig for mitt lag at fienden ikke får bruke tanks fly etc? luring Jeg sier at du ikke greier å nekte dem å bruke tanks & fly. Du greier ikke å ta alle ut raskt nok, og etter en stund vil de bli drittlei av irriterende sniper i mainbase og rydde deg vekk. Nå tar jeg forbehold om at du spiller på server med mer enn 4 spillere på.. Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Dog har også egen Commander en stor del av skylden for at evt. baseraping skjer. Klart Commander bør rydde opp. Også om folk på eget lag baseraper (jeg avslører alltid mine egne baserapere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå