phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 er vel ikke verre en at man kjøper et par signal splittere det da. ville absolutt gått for dynabel pakken hadde jeg hatt så lavt budsjett. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 eventuelt kjøpe det Dette Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når han skulle max bruke 3K og stresser for å finne enda billigere så tror jeg dobling av prisen er uaktuelt.. Dessuten for 6K så får man et brukende komponent anlegg på hifi klubben, hadde ALDRI kjøpt en ferdig pakke til den prisen :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ja men du får jo hva du betaler får, her får du mindre tilkoblings muligheter, men brdre lyd... ville spart litt hvis jeg var deg og kjøpt meg noe bedre... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Skal ikke ha noe hardcore.. skal ha lyd, og har ikke planer å bruke mer enn 2-3k. Har stereo til andre ting, så lyden er ikke så viktig.. bare det ikke summer eller dvd spillleren ryker eller noe, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hva med dette da. funker sikkert til film det og det er billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå