Swix Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Heisann!! Bare lurte på om noen tok å bestillte bærbar fra USA(http://www.notebooksavings.com). Mener og huske at det var noen som hadde planer om og utforske det litt videre med tanke på moms,toll,forsikring osv. Skulle gjerne hørt hvordan det hele gikk.... M.V.H Steinar Lenke til kommentar
Xitius Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei Ettersom det jeg vet så har ingen bestilt enda, jeg er en av de som tenkte på dette. Jeg har ombestemt meg litt, hadde tenkt og ta en kraftig modell med gf4/40gb/512ram/ osv, men har nå gått over til en veldig mye lavere modell, trenger ikke så mye kraft til skolebruk. Altså, det firmaet virker jo ikke helt 'proft', selge igjennom ebay er litt latterlig i mine øyne. De har ihvertfall bare gode kommentarere fra alle de har solgt til så jeg ser på det som et stort pluss. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Vil anbefale å ikke kjøpe bærbar i USA. Det er en meget stor prosentdel av bærbare som får hardware feil i løpet av garantitiden. Da er det surt å måtte sende den over dammen. Jeg mener den risikoen ikke er verd de 1000-2000,- du sparer. Mulig det er noen som gir verdensgaranti, slik at du kan levere den til rep. i Norge, da ville jeg vurdert det anneledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå