chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Comming right up. http://img357.imageshack.us/my.php?image=hestegnom5et.jpg HYYYYL! human it is garantert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Human? Det er jo bare teit:P Gnomen så jo bare enormt digg ut da:P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) jadajadajada, det nærmer seg til ragnarok (ikke ragnaros) nå. Og navnet på min HUMAN, ikke gnome skal være:? Name generator FTW Manadar Rarad Jast Baltram Harad Andromath Orelan Arius Agamand Goswin Zolthan Yendar Salix De jeg liker best er Andromath og Salix, men er ikke sikker. Hjelp Endret 13. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Champ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eller gnome warrior HAHA det hadde vert helt tullette! ...oi, vent, det finnes. <--- Level 60 Gnome warrior :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Salix tror det blir Andromath . Salix er mer rogue navn . Lyder gjennom hodet, alle huntere som har track humanoids på ser "salix" *poff* borte, og de løper som helvete . MEns andromath høres ut som aftermath som jeg ikke vet hva betyr men høres kult ut edit: Legger ved min proe namegenerator Endret 14. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jadajadajada, det nærmer seg til ragnarok (ikke ragnaros) nå.Og navnet på min HUMAN, ikke gnome skal være:? Name generator FTW Manadar Rarad Jast Baltram Harad Andromath Orelan Arius Agamand Goswin Zolthan Yendar Salix De jeg liker best er Andromath og Salix, men er ikke sikker. Hjelp Zolthan, Male Warlock ftw! Ta det du Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 er så mye å velge mellom . Orelan . uttales på klassisk norsk måte Orrelaan . Vet ihvertfall hva min female prest skal hete . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men for sva... Du kan da ikke være *male* gnome! Female! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tips: Ikke så veldig lurt å si hvilket navn dere skal ta. Alltid noen ondsinnede sjeler som skal ta det da. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) felheart er kult sett men nøyer meg med dreadmist... BTW: alle warlocker som liker pvp burde gå for builden 7/5/39 edit: human warlock ftw Endret 14. august 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 kan noen si en PvE grinde/solo build? Ikke si hvordan den ser ut på level 60 bare, men hva som skal prioriteres osv takk Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Gå affliction først. Instant corruption <3 Bare sånn edit: Gnome warlock er bedre enn male grunnet passiv racial. Human har 5% mer spirit, mens gnome har 5% mer stamina. Stamina er viktig for warlocks mht life tap (som konverterer hp til mana). Endret 14. august 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan ikke si at Salix minner meg om rogue, heller noe gallisk:P Noe fra Asterix Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gnomes ser så ufattelig mye bedre ut enn humans. Felheart-skuldrene ser mye tøffere ut på en gnom, og felheart horns kommer du uansett ikke til å bruke Nemesis Skullcap er bedre, og tyter ut av begge øra til Onyxia. Skal se om jeg kan få pasta et bilde av Strix, har ikke full felheart (vil heller ikke ha det), har vel fire deler tror jeg, har lyst på chest også, men den vil ikke droppe. :/ Når det gjelder warrior så angrer jeg _veldig_ på at jeg rolla human warrior istedet for gnome. Gnome warrior er mye artigere. Sikkert ikke et alternativ for de som tar seg selv alt for høytidelig, eller prøver å være 1337, men seriøst, gnome har en sjarm de andre rasene ikke kommer i nærheten av. Når det gjelder "racial treats" så stemmer det at humans har mer spirit, men gnome har ikke stamina, de har int (som også er bedre enn spir for en warlock). Edit: Datasmurf, når du er inne på det, hvor tror du jeg har Strix fra? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Gnomes ser så ufattelig mye bedre ut enn humans. Felheart-skuldrene ser mye tøffere ut på en gnom, og felheart horns kommer du uansett ikke til å bruke Nemesis Skullcap er bedre, og tyter ut av begge øra til Onyxia. Skal se om jeg kan få pasta et bilde av Strix, har ikke full felheart (vil heller ikke ha det), har vel fire deler tror jeg, har lyst på chest også, men den vil ikke droppe. :/ Når det gjelder warrior så angrer jeg _veldig_ på at jeg rolla human warrior istedet for gnome. Gnome warrior er mye artigere. Sikkert ikke et alternativ for de som tar seg selv alt for høytidelig, eller prøver å være 1337, men seriøst, gnome har en sjarm de andre rasene ikke kommer i nærheten av. Når det gjelder "racial treats" så stemmer det at humans har mer spirit, men gnome har ikke stamina, de har int (som også er bedre enn spir for en warlock). Edit: Datasmurf, når du er inne på det, hvor tror du jeg har Strix fra? du har overbevist meg . Som du ser har jeg ikke så mange egne meninger . Andromath høres litt mage-ete ut. Men hvordan ser skuldre/robe ut på gnom da? de man ser best. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Her er bilde av Strix, med skuldre, bracere, gloves og sko, men uten robe. Resten har/vil jeg ha andre deler (litt mørkt bilde dessverre): http://www.aasgaard.net/pictures/strixfel.jpg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 strix var kul da . KAnskje det blir gnome... hmmmm, vanskelig med tanke på at jeg skal ha gnome mage og. Tar det på sparket på onsdag da Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er ikke lurt og starte warlock når du er lvl 60 og har hatt charen i 1 uke er du lei og vill ha bedre armor, bedre våpen vill at det skal være enklere og eie folk osv Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er ikke lurt og starte warlock når du er lvl 60 og har hatt charen i 1 uke er du lei og vill ha bedre armor, bedre våpen vill at det skal være enklere og eie folk osv Fear/charm - nuke - gjennta. Blir det enklere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå