Gå til innhold

Noen spm om warlock, og morroa rundt klassen :) .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jadajadajada, det nærmer seg til ragnarok (ikke ragnaros) nå.

Og navnet på min HUMAN, ikke gnome skal være:?

Name generator FTW :D

  • Manadar
  • Rarad
  • Jast
  • Baltram
  • Harad
  • Andromath
  • Orelan
  • Arius
  • Agamand
  • Goswin
  • Zolthan
  • Yendar
  • Salix

De jeg liker best er Andromath og Salix, men er ikke sikker. Hjelp :p

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Salix :D

tror det blir Andromath :) .

Salix er mer rogue navn :p . Lyder gjennom hodet, alle huntere som har track humanoids på ser "salix" *poff* borte, og de løper som helvete :D .

MEns andromath høres ut som aftermath som jeg ikke vet hva betyr men høres kult ut :p

 

edit: Legger ved min proe namegenerator ;)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Gnomes ser så ufattelig mye bedre ut enn humans. Felheart-skuldrene ser mye tøffere ut på en gnom, og felheart horns kommer du uansett ikke til å bruke Nemesis Skullcap er bedre, og tyter ut av begge øra til Onyxia. Skal se om jeg kan få pasta et bilde av Strix, har ikke full felheart (vil heller ikke ha det), har vel fire deler tror jeg, har lyst på chest også, men den vil ikke droppe. :/

 

Når det gjelder warrior så angrer jeg _veldig_ på at jeg rolla human warrior istedet for gnome. Gnome warrior er mye artigere. Sikkert ikke et alternativ for de som tar seg selv alt for høytidelig, eller prøver å være 1337, men seriøst, gnome har en sjarm de andre rasene ikke kommer i nærheten av. Når det gjelder "racial treats" så stemmer det at humans har mer spirit, men gnome har ikke stamina, de har int (som også er bedre enn spir for en warlock).

 

Edit: Datasmurf, når du er inne på det, hvor tror du jeg har Strix fra? ;)

Lenke til kommentar
Gnomes ser så ufattelig mye bedre ut enn humans. Felheart-skuldrene ser mye tøffere ut på en gnom, og felheart horns kommer du uansett ikke til å bruke Nemesis Skullcap er bedre, og tyter ut av begge øra til Onyxia. Skal se om jeg kan få pasta et bilde av Strix, har ikke full felheart (vil heller ikke ha det), har vel fire deler tror jeg, har lyst på chest også, men den vil ikke droppe. :/

 

Når det gjelder warrior så angrer jeg _veldig_ på at jeg rolla human warrior istedet for gnome. Gnome warrior er mye artigere. Sikkert ikke et alternativ for de som tar seg selv alt for høytidelig, eller prøver å være 1337, men seriøst, gnome har en sjarm de andre rasene ikke kommer i nærheten av. Når det gjelder "racial treats" så stemmer det at humans har mer spirit, men gnome har ikke stamina, de har int (som også er bedre enn spir for en warlock).

 

Edit: Datasmurf, når du er inne på det, hvor tror du jeg har Strix fra? ;)

du har overbevist meg :blush: .

Som du ser har jeg ikke så mange egne meninger :p . Andromath høres litt mage-ete ut.

Men hvordan ser skuldre/robe ut på gnom da? de man ser best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...