Trygve Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Undead warlock de var jo ikke stygge da . Kanskje litt feil størrelse på skuldre . Men en gnom da? og igjen: hvordan patcher man modelwiever???? ååååh http://wowmapview.sourceforge.net/wowmodel...ms-20050720.zip Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Her er min Gnom warlock, har 6/8 av Felheart. http://img95.imageshack.us/my.php?image=meg6fz.jpg Jeg kjører Ruin/Master Demonologist-build og har critta litt over 3000 med det jeg har av Felheart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 human it is gnomes var forferdelige da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 *bump* noen som har en god grinde/solo build? Og ikke kom med hvordan den skal se ut på level 60, men hvordan den skal bygges opp, og hva som skal prioriteres... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gnom warlock ftw! Gnomes have more fun. EDIT: Jeg ahr en lvl 42 Gnome Warlock, og det er like hyggelig hver gang noen spør om jeg kan summone dem, serlig hvis de vil gi penger for det. Og etter mine erfaringer så har gnomer med fun. Nesten alltid når det er en gjeng som danser rundt et bål foran banken i IF, så står det både en og to gnomer der og ha det moro. Men du får det vel ikke mer moro en du selv prøver å stelle i stand. Tror jeg har brukt mer gull på drikke og "party" ting en jeg har brukt på wåpen og armor de siste 10 levlene. Moro er det. Det er jo fordi Gnomer er klassen for oss med litt humor som ikke tar alt så seriøst :-) Derfor jeg aldri ganker gnomes med min hordealt, er somregel ålreite folk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg, derimot, ganker alltid gnomes. Mest fordi jeg har blitt ambusha av gnome rogues altfor mange ganger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Gnom warlock ftw! Gnomes have more fun. EDIT: Jeg ahr en lvl 42 Gnome Warlock, og det er like hyggelig hver gang noen spør om jeg kan summone dem, serlig hvis de vil gi penger for det. Og etter mine erfaringer så har gnomer med fun. Nesten alltid når det er en gjeng som danser rundt et bål foran banken i IF, så står det både en og to gnomer der og ha det moro. Men du får det vel ikke mer moro en du selv prøver å stelle i stand. Tror jeg har brukt mer gull på drikke og "party" ting en jeg har brukt på wåpen og armor de siste 10 levlene. Moro er det. Det er jo fordi Gnomer er klassen for oss med litt humor som ikke tar alt så seriøst :-) Derfor jeg aldri ganker gnomes med min hordealt, er somregel ålreite folk. men dere er stygge . Lubne! I felheart ser dere helt loka ut, mens human ser mer normale ut . Og man må nesten være større enn minionen sin da . Lenke til kommentar
Champ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 som sagt, for oss med litt humor ;-) tenk deg hvor rått det hadde vært med gnome hunter, hatt en kjempebjørn som pet :-P Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eller gnome warrior HAHA det hadde vert helt tullette! ...oi, vent, det finnes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eller gnome warrior HAHA det hadde vert helt tullette! ...oi, vent, det finnes. Desverre Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg tør vedde ti gull på at du blir pisslei warlocken din før level 60 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg tør vedde ti gull på at du blir pisslei warlocken din før level 60 skal du spille på servern? Klart jeg kommer til å bli lei, men ikke så lei at jeg kaster den. Orker ikke sitte 4-5-6 timer dag ut og inn med bare den. Skal vel ha 1000 alts og Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg tør vedde ti gull på at du blir pisslei warlocken din før level 60 Personlig synes jeg warlock er det som er vanskeligst å bli lei, nettopp fordi det er så variert og utfordrende. Eneste som er plagsomt er soulshards i pvp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg tør vedde ti gull på at du blir pisslei warlocken din før level 60 Personlig synes jeg warlock er det som er vanskeligst å bli lei, nettopp fordi det er så variert og utfordrende. Eneste som er plagsomt er soulshards i pvp. kan noen si meg hvilke skills som spiser shards? min warlock på en annen server level 15 (vil ikke bruke han opp) har for mange shards, så når får man shards consuming skillzz? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og jeg blir pisslei av å spille warlock (hadde en level 47 affliction lock) fordi all skaden er damage over time (så godt som). Jeg -elsker- å ha warlocks i gruppen, dog Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og jeg blir pisslei av å spille warlock (hadde en level 47 affliction lock) fordi all skaden er damage over time (så godt som). Jeg -elsker- å ha warlocks i gruppen, dog Jeg bruker ikke dots, kun shadowbolt (men det er på lvl 60). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 prøver igjen: noen som har en god grinde/solo build? Og ikke kom med hvordan den skal se ut på level 60, men hvordan den skal bygges opp, og hva som skal prioriteres... Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 gnomene er latterlige.. syntes nesten synd på dem får latterkrampe hver gang jeg ser en liten pygme gnom som sitter oppe på mounten.. gnomene skulle ikke hatt warlock iom. at de ikke passer på en hest.. man må nesten se det selv for å kunne forstå hva jeg mener... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 gnomene er latterlige.. syntes nesten synd på dem får latterkrampe hver gang jeg ser en liten pygme gnom som sitter oppe på mounten.. gnomene skulle ikke hatt warlock iom. at de ikke passer på en hest.. man må nesten se det selv for å kunne forstå hva jeg mener... bilde da mon Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Comming right up. http://img357.imageshack.us/my.php?image=hestegnom5et.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå