Gå til innhold

Noen spm om warlock, og morroa rundt klassen :) .


Anbefalte innlegg

Ja, nå venter vi på ny server hvor jeg skal spille alliance - warlock, men valget står mellom human og gnom (da'a), så jeg skal gå etter utseende, og for det trenger jeg bilder, bilder og atter bilder. Har sett en orc warlock med alle felheart delene som kan synes (ikke bukse og sko, kanskje ikke belte) og han var rååååååå. Så hvordan blir en gnom eller menneske med felheart?

 

En annen ting: kom gjerne med taktikker om hvordan man skal spille "bra" osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal fokusen være balansert, pvp eller pve?

skeptiker og gledesdreper :p .

fokusen er PVE for det meste, men med litt mulighet mot noen drittunger av rogues osv :)

 

edit: min modelwiever har bare de gamle modellene inne, så felheart ser helt feil ut.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Gnom warlock ftw!

 

Gnomes have more fun.

 

EDIT: Jeg ahr en lvl 42 Gnome Warlock, og det er like hyggelig hver gang noen spør om jeg kan summone dem, serlig hvis de vil gi penger for det. Og etter mine erfaringer så har gnomer med fun. Nesten alltid når det er en gjeng som danser rundt et bål foran banken i IF, så står det både en og to gnomer der og ha det moro. Men du får det vel ikke mer moro en du selv prøver å stelle i stand.

Tror jeg har brukt mer gull på drikke og "party" ting en jeg har brukt på wåpen og armor de siste 10 levlene. :D

 

Moro er det. :w00t:

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg human med felheart ser best ut. På gnomene blir alt liksom så smått.

 

Her er noen bilder av min human warlock med felheart skuldre, horns og bracers. Felheart bukse synes ikke. Bruker robe of the void og stormpike tabard i stedet for felheart robe.

 

forfra.jpg

 

bakfra.jpg

 

spellcast.jpg

 

paahorsie.jpg

 

På grunn av at jeg spiller på laptop for tida er all grafikk skrudd til dårligst kvalitet på disse bildene.

 

Edit: Her er et bilde av en human ogg en orc med fullt felheart i litt høyere kvalitet hentet fra allakhazam:

 

felheartpatch1-6.jpgFelheart1.JPG

 

Edit2: Har flere gnomlocker med felheart i guilden. Skal få prøve å tatt bilde av oss side om side i morra. I modelviewer blir foresten skuldra til gnomene altfor store i forhold til i spillet.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Skal fokusen være balansert, pvp eller pve?

skeptiker og gledesdreper :p .

fokusen er PVE for det meste, men med litt mulighet mot noen drittunger av rogues osv :)

 

edit: min modelwiever har bare de gamle modellene inne, så felheart ser helt feil ut.

Patch modelviwer så får du nyeste texturene.

hvordan? :blush:

 

Men jeg må si at human var sinnsyk (HAHA ord) kul. Men skal sjekke alle med modelwiever straks :love:

Lenke til kommentar
kan bare si en ting...

 

 

ORC ftw.. den armoren passa så mye mer til orc enn alliance.. synest selv at det er litt rart med alliance warlocks, de er no liksom pure evil.. men men.. det er no bare min mening.

ja, men jeg skal spille alliance :roll:

selv om orc er så sykt kul med den :D .

Hvordan ser en undead ut da? anyone?

 

 

hvordan patche modelwiever?

Lenke til kommentar
kan bare si en ting...

 

 

ORC ftw.. den armoren passa så mye mer til orc enn alliance.. synest selv at det er litt rart med alliance warlocks, de er no liksom pure evil.. men men.. det er no bare min mening.

Vel hvis du mener at warlock=evil og orc=evil, så skjønner jeg deg, selv om du tar helt feil. Til og med i introen til spillet ser du en human warlock.

 

Når det gjelder undead er de bare stygge. Ryggraden stikker ut gjennom kappen og halve roben er borte.

 

Hva du synes ser best ut er selvsagt opp til deg, men personlig synes jeg cloth ser dumt ut på en diger, grønn, krokrygget orc.

 

 

Edit: På denne siden finner du oppdatert modelviewer.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
kan bare si en ting...

 

 

ORC ftw.. den armoren passa så mye mer til orc enn alliance.. synest selv at det er litt rart med alliance warlocks, de er no liksom pure evil.. men men.. det er no bare min mening.

Vel hvis du mener at warlock=evil og orc=evil, så skjønner jeg deg, selv om du tar helt feil. Til og med i introen til spillet ser du en human warlock.

 

Når det gjelder undead er de bare stygge. Ryggraden stikker ut gjennom kappen og halve roben er borte.

 

Hva du synes ser best ut er selvsagt opp til deg, men personlig synes jeg cloth ser dumt ut på en diger, grønn, krokrygget orc.

Nei? Du ser en Human Mage! Som SLÅSS mot en Undead Warlock!

Lenke til kommentar
Vel hvis du mener at warlock=evil og orc=evil, så skjønner jeg deg, selv om du tar helt feil. Til og med i introen til spillet ser du en human warlock.

Det er undeaden som er warlock i introen

Hehe sant. Men den videoen viser en warlock som kontrollerer to infernals samtidig, så den er ikke til å stole på uansett :p

 

Men det var ikke det som var poenget. Poenget var at warlock ikke er lik ond. Og at undead og orc heller ikke er lik ond. Og at det ikke nytter å diskutere hvilken farge som er finest av blått, grønt og rosa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...