Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Programering av Router: stenge nett etter kl1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min WRT54G så ligger det noe valg under "Access Restrictions", har ikke prøvd de ut og sett hvordan effekten er da. Kan hende du må oppdatere firmwaren om du ikke har noen lignende menyvalg.

Ellers, om du har en av de linksysene hvor man kan legge inn en linux firmware kan du garantert fikse det, men er fult mulig at arbeidet med å legge inn en slik en, og finne ut hvordan du konfigurer den slik du vil ikke er verdt strevet.

Lenke til kommentar
hehe, steng denne, bare bytta router så får jeg internett etter kl 1 uansett HEHE hater deg pappa ødelegger livet mitt...

slik da var det sagt! takk alle som svarte! skal nok fikse så jeg slipper restrictions på linksysen ogås! :)

Det enkleste er selvfølgelig å ha en egen (strøm)kurs til guttens rom, og kutte den. Eller om alle andre har lagt seg, bare ta hovedkursen.

Og sett selfølgelig passord på enhetene dine, men husk at de nok kan resettes med en binders.

Lenke til kommentar

Er ikke det bare å sette den i et låst rom med et sånt strøm-ur til ? Alternativt hvis du har en annen maskin kjørende, så kan du lage et script som går inn og laster opp en annen konfigurasjon til routeren som stenger for spesifikke maskiner.

Lenke til kommentar
hehe, steng denne, bare bytta router så får jeg internett etter kl 1 uansett HEHE hater deg pappa ødelegger livet mitt...

Tro du meg, livet ditt blir ikke ødelagt av at du ikke kan sitte på nettet 24 - 7. Du bør være glad du har en som bryr seg.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...