mbst Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Kom over denne tråden på groups.google.com via /. - den strekker seg tilbake til 1985, og handler om y2k-problemet.. Selv om jeg selv på den tid ikke en gang hadde begynnt på skolen, vekker slike tråder så absolutt nostalgien.. det er noe spesielt med 80-tallet.. :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Ja, all synth-musikken var veldig spesiell! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Det morsome er jo at om du bytter ut noen av temaene med XP, AMD, Hovedkort..osv..så er det akkurat som å lese på hardware.no...det som ble skrevet for snart 20 år siden!...mao..før mange her ble født! Gikk i andreklasse da jeg...viste knapt hva en PC var. AKIRA Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: AKIRAx24 skrev (2002-08-06 08:35):Gikk i andreklasse da jeg...viste knapt hva en PC var.AKIRA Jeg gikk på førskolen, men jeg visste godt hva synth-musikk var. SYNTH RULES!!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Yay. Jeg ble født det året Fikk ikke PC før i 1990 Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Rart å lese om ja, siden jeg ikke ble født før mange måneder etter at denne tråden ble skrevet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Haha...kor genialt. Blei oxo født d året. Smart de dudene som kom på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå