Gå til innhold

Respons på mitt bilde: Harmoni


dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig bildet men bildet er litt for utbrent i høyre hjørne og litt mere mot venste.

Trærne midt i forstyrrer og ødelegger på en måte bildet ved å trekke oppmerksomheten litt vek fra traktoren og hesten.

:ohmy: ååå det var masse kritikk... forbred deg på mer ;)

Lykke til videre

Lenke til kommentar

Tja, jeg fant ikke den fine rolige stemninga her , selv om jeg jo ser at det "oser" av harmoni.

Det er for mye rart som ligger og slenger og som kanskje distraherer og gjør bildet rotete. I sort / hvit virker enga? i forkant mer som ei oppkjørt hengemyr, mørk og trist. Jeg ville nok ha vippa kameraet noe mere mot himmelen og dermed kutta en del av forkanten på bildet.

Ellers så synes jeg trekanten av trær er viktig for å skape dybde i bildet.

Lenke til kommentar

Syntes bildet var kjempeflott! Hvem har sagt det skal være en rolig stemning der? Jeg syntes det var en litt mer mystisk og skremmende stemning. Hva gjør hesten der? Hvor er vi hen? Faktisk så ble det utrolig stilig med den hvite fine hesten mot den mørke skogen og gresset, og den den mørke traktoren mot den lyse delen av bildet. Virker som om begge objektene har bytta del i bildet. Og trærne på midten ser ut som bambustrær av no slag hehe. Har aldri sett noe lignende landskap før. Stilig Daniel :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...