Gå til innhold

Asrock 939DUAL-SATAII tråden


dkvam

Anbefalte innlegg

Har for øyeblikket HW som i sig'n + 2GB OCZ Platinum kit (Takk Netshop :thumbup: ) og vurderer en oppgradering, fins det noe bedre alternativ med tanke på ytelse/pris enn dette hovedkortet og en AMD64 X2 4200+(vurderte 4400+ men ser ikke ut til at ytelsen forsvarer prisen på 1000 kroner ekstra)

totalt kommer dette på 2950 pluss frakt fra SHG.no.

takker for synspunkter.

 

edit: går hw.no klokka en time for sent? :hmm:

Endret av BlondGod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Har for øyeblikket HW som i sig'n + 2GB OCZ Platinum kit (Takk Netshop thumbup.gif ) og vurderer en oppgradering, fins det noe bedre alternativ med tanke på ytelse/pris enn dette hovedkortet og en AMD64 X2 4200+(vurderte 4400+ men ser ikke ut til at ytelsen forsvarer prisen på 1000 kroner ekstra)

totalt kommer dette på 2950 pluss frakt fra SHG.no.

takker for synspunkter.

 

edit: går hw.no klokka en time for sent? hmm.gif

 

Jeg kjøpte akkurat Dette hovedkortet og nettopp 4200+ prosessoren;) Satte det sammen i dag. Det er helt vilt :D

 

EDIT: Ja, klokka går 1 time for sent tror jeg ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

ikke umulig at det blir litt klokking etterhvert, men regner med jeg lar det gå stock det første året eller så...Har forresten AGP nå ja, kjøpte nylig et x800Pro vivo som jeg flashet om til XT PE så jeg hadde håpet å kunne beholde dette grunnet relativt stram økonomi.

Dette med T1/T2 har jeg faktisk ikke fått med meg hva er, regner med det har med timings å gjøre men det er også alt jeg vet om dette. HK'et virker bare genialt fremtidsrettet til en billig penge, noe som tilsynelatende passer meg perfekt. Det er vel ingen fare for at produksjonen av kortet stoppes nå som Nvidia eier Uli eller?(mao. haster det å kjøpe?)

Lenke til kommentar

Syns det var forferdelig dumt av ULi å la seg kjøpe av nVidia. Det er vel slik de opererer (USA), hvis ikke du kan overvinne dem (med bedre produkt/pris), så kan du kjøpe dem. Jeg er ganske så sikker på at snart hører vi ikke noe mer fra ULi, nVidia kommer til å ta det av ULi sin teknologi de har bruk for, og kommer til å lege hele driten ned (min egen mening).

 

Vet i hverfall at det er slik det har gått med en Bergens datafirma som ble kjøpt av en amerikansk firma.

 

Staljin

Lenke til kommentar
  Synd dette altså, ULI er jo et lovende firma som kunne utkonkurrert nvidia totalt på chipset.

For ikke å snakke om den lave prisen på deres produkter, nei dette var dumt for oss forbrukere altså no.gif

 

Sikkert derfor NVidia kjøpte de ;) Redde for å bli slått ;)

Lenke til kommentar

Toppsjefen i Uli hadde ikke noe tro på at firmaet ville overleve i de 3 neste inneværende år , derfor solgte han rubbel og bit til Nvidia og sikret seg en svært fet julebonus.

 

Dette var svært synd da Uli hadde ting klart for å bli en seriøs utfordrer til både ATI og NVIDIA.

 

Uli sitt siste chipset svært bra , og også Uli's southbridge M1575 har solgt svært godt i det siste da ATI enda ikke har klart å produsert en SB med grei USB2.0 ytelse.

(M1575 brikken er svært utbredt på hovedkort med ATI RD580 chipset)

 

Æsj altså!!

Lenke til kommentar

Stod opp for 15 minutter siden nå, og det første jeg gjorde var å slå på PCen.

Stod et par sekunder og ventet på at jeg skulle trykke på reset for å få den til å boote, men til min forskrekkelse kom skjermen på og det lød et "PIIIP" fra PC-speakeren, boot på første forsøk! :w00t:

Jeg har ikke rørt noen innstillinger eller noe slikt, ble av seg selv.

Kommer aldri til å forstå meg på dette hovedkortet jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...