ATI vs GeForce Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Høres megamax ut Men hva slags brikkesett er dette? Har hørt om nforce3 og nforce4... Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Høres megamax ut Men hva slags brikkesett er dette? Har hørt om nforce3 og nforce4... Uli M1695 Les mer her Endret 11. september 2005 av dkvam Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Forside oppdatert med BIOS 1.20 EDIT: Link til Anandtech sitt review av dette hovedkortet er lagt til forsiden. Anandtech - Asrock DUAL-SATA2 Review Endret 11. september 2005 av dkvam Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Ja hvordan fungerer dette kortet til spilling da? Har hørt at ASUS skal begynne å produsere denne brikketypen. Med både AGP slot og PCI-E... Endret 11. september 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
staljin Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Ja hvordan fungerer dette kortet til spilling da? Har hørt at ASUS skal begynne å produsere denne brikketypen. Med både AGP slot og PCI-E... Hvordan skulle den fungere? Hvis du har lest noen av de testene av kortet nevnt i denne tråden, så skulle du visst at både AGP og PCI-E fungerer helt fint og det med god ytelse. Så hvis du har en god AGP kortet og ønsker å gå over på Athlon64 platform uten å måtte bytte skjermkort i samme sleng, så er dette chipsettet veien å gå. Staljin Endret 11. september 2005 av staljin Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Mener å ha lest at Abit skulle komme med dette brikkesettet, noen som kan avkrefte/bekrefte det ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Mener å ha lest at Abit skulle komme med dette brikkesettet, noen som kan avkrefte/bekrefte det ? I følge det jeg har lest i OC-Workbench forumet,så er det bare Gigabyte som har bekreftet at de kommer med et slikt kort. Asus sitt ULi M1695 kort blir vistnok et socket 754 kort...av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det var på Anand jeg leste det, får håpe det kommer et slikt kort fra Abit. We like the ASRock and its implementation of the ULi chipset. It is an easy board to recommend - especially in the value and mid-range segments. We are still looking, however, for the ULi chipset from Abit or Gigabyte or Albatron or DFI - or even ASUS - that will really squeeze everything possible from the ULi chipset. Hopefully, such a board is just around the corner. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2524&p=10 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Får håpe det. Jeg skal ihvertfall vente da... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen andre typer av denne typen kort med AGP og PCI-ex 16 og s-939. andre en ASrock?? Da quoter jeg meg selv Lenke til kommentar
staljin Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen andre typer av denne typen kort med AGP og PCI-ex 16 og s-939. andre en ASrock?? Da quoter jeg meg selv Hei, Ja, men ikke med like god ytelse på begge grensesnitene (AGP og PCI-E x16) Staljin Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det stod: "Det er dog en liten ulempe: nForce4 har ikke innebygget støtte for AGP, og Biostar har ikke investert penger i å legge på en egen AGP-kontroller på kortet." Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ok. Akkurat nå er jeg nesten imponert. Har kjørt litt spill testing , og 300HTT var fjellstabilt. Bootet nå nettopp 330HTT! På et hovedkort til 600kr! Tralala! Testing gjenstår! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Dette vil nok være den klokken jeg kommer til å satse på som stabil klokk på mitt Hk. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dette vil nok være den klokken jeg kommer til å satse på som stabil klokk på mitt Hk. Oi, god klokk det der! Jeg har problemer med at spenninga på CPU'en ikke blir redusert med C&Q, bare frekvensen. Er dette støttet med Athlon 64 X2? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dkvam: Hva slags ram har du innstallert og hvilken bios bruker du på hovedkortet? Må få kjøpt meg disketter og innstallert den gamle diskattstasjonen igjen i dag tror jeg Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 @AMD King. Det finnes en Bios 1.21 som jeg mener skal fikse problemet med spenningen. @Sjerfern Ram brikkene er billige Kingston Value Ram. Jeg bruker en Beta bios som jeg ikke har lov til å distriubere for øyeblikket. Men , den kommer garantert en oppdatert produksjonsbios!! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ram brikkene er billige Kingston Value Ram. Hehe. Høres bra ut. Samme brikkene jeg har det. "Value" er virkelig akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå