Kirchhoff Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 MÅler denne saken ram volt? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 er usb portene bak som på frontbay eller extra koblingene med usb som du kan ha i front hva er raskest eller like raskt har noe lyd delay Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Flere som har hatt voldsomme problemer med ustabilt system etter å ha installert/forsøkt installert AMD Dual Core Optimizer? Henviser til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670429&hl= Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mitt system kjører ikke i det hele tatt med dual core optimizeren. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du har ikke vurdert at det muligesn er noe annet som er problemet da? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du har ikke vurdert at det muligesn er noe annet som er problemet da? 7360200[/snapback] Jo. DC optimizer var en del av problemet, men det er noe hardware-messig som skurrer også. Da jeg skulle skru på maskina i dag, nektet den igjen. Åpnet den, resatte cmos, prøvde å dra ut IDE-kablene, SATA-kablene, prøve én og en minnebrikke, tørke støv etc., uten at det hjalp, den ville ikke boote i det hele tatt, bare stod med strømmen på og surret. Så jeg lot den stå, og etter 15 (!) minutter poppet plutselig boot screen opp. Før kunne den ha samme oppførsel, men ventetiden før den "fant seg selv" var "bare" ~30 sekunder. Aldri vært borti noe lignende før. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om man kan bruke thermaltake big typhon på dette hket? min zalman 7000-cu holder ikke lenger nå. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om man kan bruke thermaltake big typhon på dette hket? min zalman 7000-cu holder ikke lenger nå. 7414621[/snapback] Jeg har ikke svaret på spørsmålet ditt, men har du vurdert vannkjøling? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, har ikke stort nok kabinett+at jeg ikke har tenkt til å bruke så mye penger. Dessuten så har jeg funnet en mer behagelig klokk: 2,54ghz@1,2volt! x2 3800+. load:43grader Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har et problem her, min pc er 20 timers x2 prime95 stabil men hver gang jeg prøver å gå inn i bios står det bare "wait". Av og til har jeg klart å komme inn like vel(ved å prøve om igjen og om igjen) , da har jeg satt opp volten til 1,225 volt istede for 1,2 og da funker det hver gang å gå inn i bios. Noen idè'er hva dette er? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kansje den egentlig ikke er 100% stabil... Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den burde jo vert stabil nok for bios etter 20 timer prime da. PC klikker aldrig og den virker helt normal. Merkelig. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei. Har tenkt å overklokke litt. Er ikke helt grønn, men hva må jeg gjøre i Bios? Har en AMD Athlon 64 3200 prosessor. Har den siste biosen som man kan oppdatere gjennom windows. Er ca 130 sider å lese seg gjennom her. Så ha forståelse for at jeg ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Eksempel: overclock: CPU PCI-e Assynchron CPU frequency(HTT): Hvor langt du måtte komme PCIE freq: 100 boot failure: enabled Spread spectrum: dissabled cool 'n quiet: DISABLED multiplier/voltage: manual processor mult: Hva som måtte passe din prosessor processor voltage: 1.45V memory clock: 133 eller 166 flexability: dissabled timings: 2t Under chipset settings: CPU-NB link: 600 er en trygg start CPU-NB width: 16 NB-SB link: 600 NB-SB width: 16 HTT-PCI: auto Dram voltage: High Gated Clock: dissabled Ett arig lite vertøy: http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=575196 Endret 26. desember 2006 av Biomec Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 har ett spm... Har de sluttet og selge/produsere dette hovedkortet? på prisguiden er prisen kr 0,- og jeg trenger et 939 hovedkort m/ støtte for AGP... å så vidt jeg vet så er ASRock de eneste som støtter både AGP og PCI-E.... Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 funker Noctua NH-U12 eller Thermaltake Big Typhoon på dette kortet? Tenker på plassproblemer altså. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du har ikke vurdert at det muligesn er noe annet som er problemet da? 7360200[/snapback] Jo. DC optimizer var en del av problemet, men det er noe hardware-messig som skurrer også. Da jeg skulle skru på maskina i dag, nektet den igjen. Åpnet den, resatte cmos, prøvde å dra ut IDE-kablene, SATA-kablene, prøve én og en minnebrikke, tørke støv etc., uten at det hjalp, den ville ikke boote i det hele tatt, bare stod med strømmen på og surret. Så jeg lot den stå, og etter 15 (!) minutter poppet plutselig boot screen opp. Før kunne den ha samme oppførsel, men ventetiden før den "fant seg selv" var "bare" ~30 sekunder. Aldri vært borti noe lignende før. 7361645[/snapback] Dette kan utmerket godt være psu som holder på å ta kvelden. Hadde lignende problemer selv til jeg byttet psu. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ingen som kan svare på mitt spm? =) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ingen som kan svare på mitt spm? =) 7590819[/snapback] Det kan se ut som kortet ikke er i salg lenger ja. Sjekk bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 får vel gjøre det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå