eXa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 husket å innstalere DC driverene til Amd? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 spørsmål til alle dere der ute som har dette hk'et: FÅr dere en volsom skrapelyd i headsett/høytalere hver gang hdd jobber? HOs meg er det kraftigst skrapelyd med headsett ingang i front. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nope. Ikke på mitt. Men jeg kan høre litt sus når jeg benytter skrollehjul på mus uten Logitech drivere installert (på websider) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 finner ikke min mus på den siden, har en sånn standard logitech mus, ifeel står det under. søker på ifeel på nettside, men finner ingenting Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vil anbefale meg/ikke anbefale meg å kjøpe dette kortet? Har sett på ASRock 939Dual-VSTA og klarer ikke helt finne forskjellen på SATAII og VSTA... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjører min opty 165 på 2400ghz (267x9) og sliter med at maskina ikke booter ved varmstart. Altså restart av maskina. Vcore 1.325v. Maskina er Prime-stabil. BIOS 2.30, Deaktivert C'n Q, HTT-multi 3X, PCI Ex. 100mhz, RAM 166-divider. Noe som vet en løsning på dette? Øvrig HW: Corsair XMS C25, Stock DC-kjøler, MIST 500W Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hm. hadde problemer med dette når jeg hadde 146, men når jeg byttet til 165 så var problemet borte. mulig det har noe med volten å gjøre da jeg kjørte 300x9 med mindre enn stock volt på 165... Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som kan anbefale en stor og god kjøler som passer dette kortet? Lenke til kommentar
Groet Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 har en Scythe Ninja stående på mitt. funker fett. temp ligger stort sett under 40 uten vifte. Lenke til kommentar
KiD Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som kan svare meg på dette spørsmålet? Har dette hovedkortet et integrert lydkort med dolby digital dekoder med inngang fra koax eller optisk? Går det med andre ord an å koble en dvd spiller til lydkortet og få utnyttet surround anlegg som er koblet til PC-en når man ser film fra dvd spilleren? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nope, standard integrert lydkort uten digital inngang eller utgang. Det er forresten en litt spesiell løsning du skisserer. Ikke helt vanlig å sende lyd fra DVD spiller til PC for dekoding. Vet faktisk ikke om noen løsninger som får det til å fungere. Det må i så fall være spesialiserte lydkort og programvare. Skal du først se en DVD-plate og ha lyden fra PC så putt filmen i DVD-spilleren i PC'n.. Lenke til kommentar
KiD Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nope, standard integrert lydkort uten digital inngang eller utgang. Det er forresten en litt spesiell løsning du skisserer. Ikke helt vanlig å sende lyd fra DVD spiller til PC for dekoding. Vet faktisk ikke om noen løsninger som får det til å fungere. Det må i så fall være spesialiserte lydkort og programvare. Skal du først se en DVD-plate og ha lyden fra PC så putt filmen i DVD-spilleren i PC'n.. 7054661[/snapback] Takker for svar! Da vet jeg det! Jeg har brukt PC til å spille av dvd filmer i flere år, men nå vil jeg ha bedre bilde kvalitet. Jeg får heller ikke utnyttet hele skjermen (32" lcd) når jeg ser dvd fra PC-en...? Bildet blir ikke over hele skjermen, to svarte, tykke streker oppe å nede..!? Tror nok en god dvd spiller vil få meg godt fornøyd! Må vel bare kjøpe en receiver, dvd spiller og surround anlegg da! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 de svarte strekene er der fordi filmen er laget i et annet format enn tven. Jeg er en av de som blir så irritert på de tullingene som strekker bildet at jeg ikke klarer å se på det:P Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jupp 16:9 er 1.78:1 mens veldig mange filmer er 1,85:1 istede og da blir det en liten sort strek oppe og nede. Mens mange store filmer(lotr) er 2,35:1 og da blir det mye sorte striper oppe og nede! 4:3 er 1,33:1 btw.... Lenke til kommentar
Groet Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) når jeg ser på TV på widescreen tv'n min, bytter jeg ofte manuelt mellom hvor mye av bildet jeg viser, om det strekkes osv, slik at når jeg ser på vanlig TV, med stort sett firkanta bilde, får jeg to svarte striper på sidene istedet.. slik at jeg slipper å få inntrykk av at Jessica Alba er feiere enn hu er.. og når jeg ser på filmer i widescreen format, fjerner jeg stripene oppe og nede, slik at bildet fyller tv'n helt ut. enormt irriterende når filmprodusentene legger tekstene PÅ selve svartstripa nederst!! \\edit\\ Leif WuZ Hear Endret 12. oktober 2006 av Groet Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig med "groet". Men heldigvis har nrk og nrk2 skjønt det, de har bare(som jeg har sett) tekst inne i selve bilde. hver gang jeg ser på tvn/tv2 så får jeg så inderlig lyst til å bare ringe dem å skjelle dem ut Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå har jeg et problem her. Maskinen er satt opp med dette hovedkortet og 3 Sata-disker. Windows på en av dem. Men ca. anenhver gang jeg prøver å starte maskina så er boot-configen helt på jordet = finner ingen harddisker. De gangene den finner diskene så klarer den likevel ikke å boote windows på grunn av en blåskjerm som kommer opp rett etter logoen (streket som går over skjermen, skjønner?) Hva er feil, evt. hva gjør jeg feil? Tusen takk for svar! - ManagHead, som er drittlei denne maskinen og vil bytte den ut med C2D-system istedet! Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet om Noctua NH-U12 får plass på Asrock-kortet? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen som får Høyhastighets USB til å fungere på dettet kortet? Kjøpte en Creative Zen V, men når jeg kobler den i får jeg feilmelding om at "Høyhastighets USB-enhet er koblet i ikke-høyhastighets USB port" elns. Prøvd alt av drivere uten hell. På laptoppen fungerer den fint. Kjøpte et ekspansjonskort med VIA chipset, og det fungerte heller ikke. Vet noen om det er problemer med dette hovedkortet og USB 2.0? Tips? Blir gaaal her, vil gjerne bruke mp3-spillern... Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Må jeg aktivere Cool and Quiet for å kunne justere cpu-vifta via software? Evnt hvilken software kan jeg bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå