Gå til innhold

Asrock 939DUAL-SATAII tråden


dkvam

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg starta Vista Beta 2 fra Windows XP?

Laster inn ISO`en med Daemon-tools men får til beskjed at det ikke er gyldig Win32-program? :dontgetit:

6380153[/snapback]

 

Setup er et 64bit program, og kan derfor ikke kjøres av et 32 bit OS.

Løsningen er vel å brenne en DVD, og boote med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei har kjøpt meg ett GF7950x2 kort

 

jeg satte det inn i maskinen og det fungerer relativt bra, men jeg får bare ca 8800 i 3dmark 05 mot 11400 med 1900xtx.

 

biosen jeg har nå er ocw beta2, det er kanskje biosen som lager probleme?

er det noen som evnt. hvet om bios som støtter gf7950x2 og som også greier htt over 274?

Lenke til kommentar
Setup er et 64bit program, og kan derfor ikke kjøres av et 32 bit OS.

Løsningen er vel å brenne en DVD, og boote med den.

6391377[/snapback]

Som heller ikke funker :thumbdown:

6393375[/snapback]

 

hvordan har du brent det? tipper "bruker" feil her jeg....

Lenke til kommentar

hehe. regnet med en reaksjon på den. jeg vet ikke helt. må brennes som iso ja. akkurat det har jeg litt dårlig erfaring med når det gjelder roxios easy cd creator f.eks. tror nero er mye bedre på slikt. selv lastet jeg ned trial av alcohol 120% da båre åpner du fila der og velger brenn som iso eller noe sånnt! glimrende. funket for meg ihvertfall. hm må nesten vurdere å kjøpe det programmet, likte det jeg!

Lenke til kommentar

tuppen av loddebolten min dekker fint over begge punktene sammtidig. så jeg varmet den opp og smeltet bittelitt loddetinn rett på loddebolten. altså på tuppen og så dyttet jeg den forsiktig over de to punktene og vipps så var de loddet sammen.

 

grunnen til at jeg tok litt loddetinn på loddebolten er at det da er lettere å smelte loddetinnet på hovedkortet. det går mye fortere.

 

jeg løsnet igrunn ingenting annet enn 20pins kabelen til hovedkortet(den lå bare i litt i veien) og sidedøra da men... :p

gjort på 123, så var det bare å starte opp igjen og stille volten riktig i bios!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
tuppen av loddebolten min dekker fint over begge punktene sammtidig. så jeg varmet den opp og smeltet bittelitt loddetinn rett på loddebolten. altså på tuppen og så dyttet jeg den forsiktig over de to punktene og vipps så var de loddet sammen.

 

grunnen til at jeg tok litt loddetinn på loddebolten er at det da er lettere å smelte loddetinnet på hovedkortet. det går mye fortere.

 

jeg løsnet igrunn ingenting annet enn 20pins kabelen til hovedkortet(den lå bare i litt i veien) og sidedøra da men... :p

gjort på 123, så var det bare å starte opp igjen og stille volten riktig i bios!

6406893[/snapback]

 

Okei, ser ikke noe vanskelig ut, men har aldri loddet på pc komponenter før så er litt usikker :p

 

Men må nesten ha en kjøler før jeg lodder, har du noen forslag ? :)

Skal klokkes en god del, viss cpu henger med da, klarer 2.9 på stock volt og den er testet på 3,1 så skal klare det og, men den vil ha litt mer spenning. opt 146. :)

Lenke til kommentar

Ja, har kjempe lyst på vannkjøling, men må ha ny radiator i tillegg til vannblokk, og så har eg lite plass i kabinettet til en skikkelig radiator. :(:thumbdown:

 

Så tror det blir luft i første omgang.

Skal se nærmere på TT BigTyphoon.

Den er jo ikke så dyr heller. :D

 

Er zalman CNPS9500Led noe bra? men den er jo endel dyrere. :hmm:

Endret av Freeky2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...