Gå til innhold

Asrock 939DUAL-SATAII tråden


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SHG.no har den dårligste servicen i historien. Vis det noen gang blir ødelagt på en måte kommer du til og vente i en HALV EVIGHET til du nfår det tilbake!

5972383[/snapback]

 

La oss si at det er typisk dansk. Har hatt masse problemer med ITbutikken, og ventet i evigheter.

 

staljin

Lenke til kommentar
Bestilte jeg og, sammen med en 3000 Venice.

 

Gode priser på SHG  :thumbup:

4653078[/snapback]

 

SHG.no har den dårligste servicen i historien. Vis det noen gang blir ødelagt på en måte kommer du til og vente i en HALV EVIGHET til du nfår det tilbake!

5972383[/snapback]

 

Pussig at du skulle nevne dette. Hovedkortet tok faktisk kvelden, og jeg sendte det inn på RMA. Fikk nytt innen 2-3 uker. Noe som jeg ikke ser på som værst i forhold til mine erfaringer fra norske webshopper.

Lenke til kommentar
SHG.no har den dårligste servicen i historien. Vis det noen gang blir ødelagt på en måte kommer du til og vente i en HALV EVIGHET til du nfår det tilbake!

5972383[/snapback]

 

La oss si at det er typisk dansk. Har hatt masse problemer med ITbutikken, og ventet i evigheter.

 

staljin

5977015[/snapback]

 

ITbutikken greide faktisk og ordne opp med og refundere et produkt jeg hadde sendt inn. Jeg levde i skrekken lenge før jeg fikk den mailen, de er trege.

Lenke til kommentar

Hei hei!

jeg har dette hovedkortet sammen men AMD athlon 3200+

har clocka den til 2,59GHz (259*10)

hvordan kan jeg stille opp multiple når det står max multiple 10 å når jeg prøver å stille den til 11 sjer det ingen ting.

noen som har tips?

jeg er ikke akuratt pro innen overclocking men vil clocke den litt mer.

takker for gode svar!

Lenke til kommentar
Hei hei!

jeg har dette hovedkortet sammen men AMD athlon 3200+

har clocka den til 2,59GHz (259*10)

hvordan kan jeg stille opp multiple når det står max multiple 10 å når jeg prøver å stille den til 11 sjer det ingen ting.

noen som har tips?

jeg er ikke akuratt pro innen overclocking men vil clocke den litt mer.

takker for gode svar!

5996485[/snapback]

Amd sine cpu'er har låste multiplier bortsett fra sine fx serien. Derfor må du nøye deg med 10 multiplier. Vil du ha 11 multiplier så må du kjøpe enten en 3500+ eller 3700+. Prøv de overklokkings biosene som er der ute. Du vil klare mer enn de 259htt som du har satt. Hvis jeg ikke husker feil så bruker staljin hele 360htt på sitt dual sata2 kort. Så du har en god del igjen å gå på. Det er ikke kun htt som kan stoppe deg. Har du husket å mate cpu'en med ekstra spenning? Husk å passe på tempen, cpu'en liker ikke sahara vær.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

jaja, jeb lei jaggu ikke lenge i denne tråden! kortet tok jo kvelden, men hadde tenkt til å kjøpe nytt(brukt) men ingen som vil kvitte seg med ett så når jeg kom over ett billig asus a8r-mvp så slo jeg til! ser ut som ett greit kort det. masse bios innstillinger ihvertfall!

 

men kansje er jeg tilbake en dag. man vet aldri!

Lenke til kommentar

hei.

jeg bruker bios 1.8 viss det var til noe nytte.

må jeg bruke de OC biosene som er link til på første siden for å kunne clocke mer?

temperaturen er stabil når jeg har clocka den til 2,5GHz.

kan noen skaffe meg et program som kjører cpuen på fult, så lenge som jeg vil?

Lenke til kommentar
Helt sikkert skjermkortdriveren din som er blitt installert "feil", har trøbla mye med dette selv, hvordan gikk du fram når du installerte den ?

5940635[/snapback]

 

Når du sier det så husker jeg at det var noe ang. skjermkort drivere..

Mener å huska at jeg innstalerte Skjermkort driverene rett etter XP var lagt inn og så HK driverene etterpå.

 

Hvordan fixer jeg dette event.

5943090[/snapback]

 

 

installer AGP driver og CPU driver, er på cd. oppdater fra asrock siden

 

avinstaller skjermkortdriver, drivercleaner nvidia, så reinstaller ny driver.

Lenke til kommentar
Slo av Boot Fail Guard, og nå kan jeg boote fint på 9x325Mhz.

 

 

 

staljin

5945341[/snapback]

 

Hvordan får du minnet til og følge klokken? Jeg får det ikke til jeg, blir sittenes med skjegget i postkassa og se på cpu-z med 133 memory speed. Veldig lite morsomt, noen som vet?

5946712[/snapback]

 

 

2.7 volt er maks ram volt. 2.7 volt bør vel moddes. sett igang.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
er den større en vanlige boks kjølere? går den utenfor den svarte ramma? hvis ikke er det ingen problem!

6004184[/snapback]

 

 

Ja den er større enn vanlig boxed-kjølere. Har ikke kort eller vanlig kjøler å sammeligne med her jeg sitter nå, men jeg vet at den er større enn vanlig. Ala Xp-90 tror jeg. likner i alle fall litt.

Lenke til kommentar
er den større en vanlige boks kjølere? går den utenfor den svarte ramma? hvis ikke er det ingen problem!

6004184[/snapback]

 

 

Ja den er større enn vanlig boxed-kjølere. Har ikke kort eller vanlig kjøler å sammeligne med her jeg sitter nå, men jeg vet at den er større enn vanlig. Ala Xp-90 tror jeg. likner i alle fall litt.

6004218[/snapback]

 

Min ninja gikk uten problemer, så jeg kan ikke skjønne at en stock-kjøler skal være noe problem :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...