aqdas Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg har Zalman Reserator. for jeg starter pcen, maa jeg starte Reseratoren. noen ganger er det saann at noen i familien bruker pcen min. og da glemmer de fort aa starte reseratoren. er det ikke noen mulighet til at reseratoren starter automatisk naar pcen slaas paa? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da må du koble til et rele som starter reseratoren når PCen startes. Søk litt i dette forumet, skal være en tråd her som viser hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
aqdas Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 naa har jeg gaatt gjennom hele kjoling-vann og ekstrem forumet. men har ikke funnet noe om det. kan ikke noen si meg her hva jeg trenger og hvordan jeg jeg gjor det? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Se DENNE tråden. Min reserator går hele tiden, slår den bare av når jeg skal være borte fra PC'en over lengre tid. Forresten noen som vet om det å slå av og på reseratoren hele tiden fører til mer slitasje (tenker da på pumpa) enn om man lar den gå hele tida? Tenker på at mange ofte skrur av PC'en sin når de ikke bruker den og at men ofte må restarte i forbindelse med oppgraderinger av ymse slag. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg koblet ut min bryter og lot den stå på hele tia jeg. Er vel ikke vits i å slå den av og på vel... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) dobbel Endret 12. august 2005 av Zetec Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjøp en skjøtekontakt med bryter. Så hvis du slår på bryteren så slåes også pumpa på. Hvorfor gjøre det så vansklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå