Limstift Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei! Får titt og ofte meldingen, "Lite minne, slett noen data" på min 6630. Bare 250KB igjen på C: gjør at jeg ikke kan motta flere meldinger (har 1200 meldinger, vil helst ikke slette dem). Alle programmer, bilder, video og lydklipp lagrer jeg selvfølgelig på minnekortet. Har snust litt rundt i FExplorer for å se om det ligger noen store filer og tar opp plass, men jeg fant ikke noe. Mail mappen tar ca. 1MB, men det skal jo være rikelig med plass igjen. C:\System\Data tar 1,1MB (er ikke dette mye mer en vanlig?). Går det ikke ann på en eller annen måte å formatere C: (slik den var som ny) ? Har prøvd *#7370#, men den bare gjenoppretter fabrikkinnstillinger, sletter ikke noe.. Selve System mappen, som er det eneste som tar plass på C:, tar bare 2,2MB, men internminnet skal jo være på 10MB (er det noen annet som tar opp plassen? Noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre? På forhånd takk! (Moderator venligst flytt posten hvis den er postet i feil kategori). Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis du kan velge om du kan lagre meldinger på minnekortet, gjør du følgende: Kopierer: C:System/Mail/ Limer den inn på: D:System/ Går inn på meldingsinnstillinger og velger minnekort som lagringsplass. Har du meldingene dine i innboksen er det gått riktig. Kanskje litt dårlig formulert, men det bør funke. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hvis du kan velge om du kan lagre meldinger på minnekortet, gjør du følgende:Kopierer: C:System/Mail/ Limer den inn på: D:System/ Går inn på meldingsinnstillinger og velger minnekort som lagringsplass. Har du meldingene dine i innboksen er det gått riktig. Kanskje litt dårlig formulert, men det bør funke. Joda, jeg visste det. Men generelt skal det være rikelig med plass, selv med meldingene på C:.... Men uansett, så går det ikke ann å kopiere mapper med Fexplorer, bare filer! Derfor er det i skrivende stund uaktuelt å flytte fil for fil over til E: Finnes det andre Fil programmer som kan flytte hele mapper? Endret 11. august 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Du skal kunne formatere. Fant dette.. Green, * 3 Hard format: If the Handy (only telephone memory) formats, puts back the attitudes (see * to # 7780 #) and implements a RESET. NOTE! If the Akku to 75% are loaded at least, Akku do not only accomplish during the procedure under any circumstances remove! The procedure takes some minutes (approx. 3-4), is absolutely waiting! Proceeding: Equipment switch off, which keep "green key" (take off) at the same time pressed, "*" and to "3" key and switch the equipment on (the keys thereby keep further pressed)... to "Formatting" on the display appears... If that does not function, then equipment for 1 hour switch off, Akku so for a long time rausnehmen and again try. "only" virtual the memory is generally cleared - genuine formatting can take place only in a Nokia service center, if the Fash is deleted there and/or new L.G. is installed. Vist det er ønskelig,har jeg en liste over alle skulte komandoer som kan utføres med ltf. Kan mld det priv vist ønskelig. Endret 12. august 2005 av djheaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå