Gå til innhold

Hva er Gullkort? Forklaring ønskes!

fxwz

Anbefalte innlegg

Vet av en person som har tre gullkort. Og har fått høre at det finnes en grense på hvor mye man kan hapå ett kort, så derfor har vel fyren tre kort fordi han er stin av gryn.

Men noen som kan forklare meg det der med gullkort? (Visa greie kort..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fincCreditCardsCharge_CardsAmerican_Express__Centurian_Card1-resized200.jpg

Dette skal visstnok være det feteste kredittkortet du kan få tak i, og bare noen utvalgte rikinger får tilgang til det. American Express Centurion, som det heter, har heller ingen kredittgrense.

Jrry Seindield var hvisnokk den første som fikk kortet og man må vist bruke mer enn 150 000 dollar i året for å få et sånt kort utlevert

Lenke til kommentar
En god venn av meg har gull Mastercard. Ikke vet jeg helt hva er poenget. Jeg tror det funker like bra å ha vanlig bankkort selv om du tjener fett.

Mastercard er ikke debetkort. gull-master har høyere kredittgrense enn for eksempel sølvkort. DnB's gull-master har opptil 100.000 kr i kredittgrense og 45 dagers rentefri betalingsutsettelse.

Lenke til kommentar

Mamma har også et Visa Gull, og stepappa har 2 MC gull - og vi er heller ikke rike. Før var Gull ganske fasjonabelt - men etter hvert som folk fikk bedre råd måtte de uppe hva som var gull før til platinum og svart nå.

Fordelene ved gull fra annet er (sa mamma) at du kan veksle penger gratis (oooh)...

/me teller ned til JoachimR kommer og ramser opp sin fars svarte amexkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...