Andie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan blir det å lakkere glassfiber? Kompis av meg som sa at det ikke er å anbefalte det pga at lakken flasser lettere av når det er kaldt osv. Stemmer dette? Er jo veldig forsiktig når jeg kjører på vinterstid da. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bruker du riktig type primer/grunning får du ikke problemer. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Og så må han som lakkerer den passe på så han ikke sliper vekk grunningen og setter den på mer enn 30 grader tørk.. .Da bobler det Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Pluss at en glassfiberfanger er jo mer sårbar når det kommer til skader, de sprekker jo bare du er borti en liten isklump og passformen på mane av de stylingfangerne er jo helt borti natta Lenke til kommentar
Andie Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 At det sprekker fort er jeg egentlig klar over, men jeg er jo meget forsiktig når jeg kjører på vinterstid. Noen som har erfaring med å montere en slik, eller hvilken som helst fanger, på en Golf mk4? Det er liksom ikke noen fester på den jeg har kjøpt meg. Meningen at den skal skrues fast i de listene som ligger "inni" fangeren? Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 som sagt, dårlig passform og noen ganger ikke fester... Lenke til kommentar
Andie Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 men skal man ikke skru fast den fangeren da? Det er jo "skinner" inni fangeren som det er mulig å skru fast i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå