Amobil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Netcoms ringeoppsignaler Dette er ikke så vanvittig nytt dette da.. Tele2 bruker dette. Tele 2 Ringeoppsignaler Vanvittig plagsomt når du ikke vet at dette finnes. jeg ringte en venn 3 ganger før jeg skjønte at dette var ringeoppsignaler og ikke mobilsvar. noen som bruker det? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hva er gjennomsnittstiden før noen svarer da? Som regel 3-4 ring eller no? Blir ikke mye du får hørt av sangen til 25.- stk da gitt Herregud for en teit tjeneste! *synes jeg* Endret 11. august 2005 av tbone Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er ikke noe dummere enn wallpapers og ringesignaler. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen som har fått dette til og funke? Får bare melding om at det har oppstått en teknisk feil når jeg prøver og bestille. Men jeg har Trådløs Bedrift, så kansje dette ikke fungerer på Trådløs Bedrift abonnement? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Som Amobil sier tror jeg også at de som ringer kan få problemer med å skille mellom oppringningstoner og mobilsvar. Det verste blir jo om kunden kan lage disse tonene selv i fremtiden. Tror jeg vil holde meg til den gode gamle oppringningstonen. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Gidder ikkje og betale i dyre dommer for at de som ringer meg skal få høre musikk i sted for den gamle lyden. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Synes dette er unødvendig tjeneste,skjønner ikke helt hvorfor dette tilbys. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Synes dette er unødvendig tjeneste,skjønner ikke helt hvorfor dette tilbys. Hvis det er et marked for det så er det jo helt greit å selge det, men JEG skal ikke ha et Endret 13. august 2005 av Mira Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Synes dette virker som en unødvendig tjeneste, kommer sikkert itl å skape en del misforståelser og problemer når folk ringer. Dette er noe de har funnt på kun for å tjene mer penger. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eg ser på dette som plagsomt, og har allerede begynt å sende tekstmeldinger i stede for å ringe(til de som har dette). Så kan de bruke pengene sine på det, men eg kaster ikke bort tiden min på det Dessuten, slik eg har erfart det til nå, så dempes den orginale ringelyden slik at den fortsatt ligger der, og ødelegger for evnt musikk. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har hatt dette hos Tele2 en stund nå, og fått positive tilbakemeldinger så langt, det gjelder bare å velge ut en smakfull og bra sang som "alle" har et forhold til. Gjerne noe alá heismusikk, hehe.. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg vet ikke helt hvilke mobilsvarere dere har hørt på, men jeg har aldri, ALDRI, kommet til en privat mobilsvar der de spiller musikk og klarer ikke helt å skjønne hvordan det skal være mulig å misforstå Jukebox for en mobilsvar... Jeg syns det er en fancy tjeneste, men kommer nok sannsynligvis ikke til å benytte meg av den. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som har fått dette til og funke? Får bare melding om at det har oppstått en teknisk feil når jeg prøver og bestille. Men jeg har Trådløs Bedrift, så kansje dette ikke fungerer på Trådløs Bedrift abonnement? Per i dag fungerer ikke NetCom Jukebox på Trådløs Bedrift - dersom du vil ha Jukebox må du bytte til vanlig bedriftsabonnement, eller vente til NetCom har fått portert sine TB kunder over til det nye systemet som fungerer med Jukebox. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hmm, okey skjønner. Du veit ikke tilfeldigvis når dette skjer? Er avhengig av og ha Trådløs Bedrift da jeg bruker dette i firma jeg driver. Men synes Jukebox er ganske fett, så håper og få brukt dette snart. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tror nok ikke Jukebox kommer til å bli tilgjengelig for Trådløs Bedrift-kunder. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror nok ikke Jukebox kommer til å bli tilgjengelig for Trådløs Bedrift-kunder. Ermm..sier hvem? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sier all erfaring med NetCom. Når de lanserer en eller annen tjensete er de fornøyd hvis de får den til å virke hos 80% av kundene sine. Hvis du er så uheldig å ikke tilhøre de lykkelige 80% når noe lanseres, så må du vente i votter og vinter før de gidder å gjøre noe med det. Har selv hatt trillingsim siden det ble lansert og venter forsatt på både tråløsbedrift og samtale venter. Papp operatør Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hjalp min onkel å kjøpe to ringoppsignaler (en er gratis), og da viser det seg at den som kostet penger er en helt annen låt enn det som står den skal være.. Sendte derfor klage til Netcom gjennom kontaktskjema på netcom.no om at dette skulle ikke man måtte betale 25 kr for, og har ikke hørt noe fra dem siden! Klagen ble sendt tirsdag.. Er det noen andre som er brukere av ringoppsignaler som har opplevd noe lignende? Låten er " The Doors - Hello, I Love You ", og en helt annen sang blir avspilt når man ringer min onkel sitt nummer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå