Gå til innhold

Netcom med ringeoppsignaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Amobil sier tror jeg også at de som ringer kan få problemer med å skille mellom oppringningstoner og mobilsvar. Det verste blir jo om kunden kan lage disse tonene selv i fremtiden. Tror jeg vil holde meg til den gode gamle oppringningstonen.

Lenke til kommentar

Eg ser på dette som plagsomt, og har allerede begynt å sende tekstmeldinger

i stede for å ringe(til de som har dette). Så kan de bruke pengene sine på det,

men eg kaster ikke bort tiden min på det :roll:

Dessuten, slik eg har erfart det til nå, så dempes den orginale ringelyden

slik at den fortsatt ligger der, og ødelegger for evnt musikk. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvilke mobilsvarere dere har hørt på, men jeg har aldri, ALDRI, kommet til en privat mobilsvar der de spiller musikk og klarer ikke helt å skjønne hvordan det skal være mulig å misforstå Jukebox for en mobilsvar... :hmm:

Jeg syns det er en fancy tjeneste, men kommer nok sannsynligvis ikke til å benytte meg av den.

Lenke til kommentar
Noen som har fått dette til og funke?

Får bare melding om at det har oppstått en teknisk feil når jeg prøver og bestille.

Men jeg har Trådløs Bedrift, så kansje dette ikke fungerer på Trådløs Bedrift abonnement?

Per i dag fungerer ikke NetCom Jukebox på Trådløs Bedrift - dersom du vil ha Jukebox må du bytte til vanlig bedriftsabonnement, eller vente til NetCom har fått portert sine TB kunder over til det nye systemet som fungerer med Jukebox.

Lenke til kommentar

Sier all erfaring med NetCom. Når de lanserer en eller annen tjensete er de fornøyd hvis de får den til å virke hos 80% av kundene sine. Hvis du er så uheldig å ikke tilhøre de lykkelige 80% når noe lanseres, så må du vente i votter og vinter før de gidder å gjøre noe med det. Har selv hatt trillingsim siden det ble lansert og venter forsatt på både tråløsbedrift og samtale venter. Papp operatør

Lenke til kommentar

Hjalp min onkel å kjøpe to ringoppsignaler (en er gratis), og da viser det seg at den som kostet penger er en helt annen låt enn det som står den skal være.. Sendte derfor klage til Netcom gjennom kontaktskjema på netcom.no om at dette skulle ikke man måtte betale 25 kr for, og har ikke hørt noe fra dem siden! Klagen ble sendt tirsdag..

Er det noen andre som er brukere av ringoppsignaler som har opplevd noe lignende? Låten er " The Doors - Hello, I Love You ", og en helt annen sang blir avspilt når man ringer min onkel sitt nummer.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...