tørrfisk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg har en venn som ikke kan installere noen nye drivere til sitt 6600GT PCI-express. Installasjonen går fint, men når han skal starte på nytt så blir skjermen svart og han må gå inn i sikkermodus for å rulle tilbake driveren. Hva er galt? Han er ganske dum, så kan hende at han installerer ATI drivere isteden eller at hovedkortet hans ikke støtter PCI-express og at han har presset kortet inn i en AGP port Endret 12. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
NaZar Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har samme problemet som deg..! har samme skjermkort som deg og jeg faar ikke innstaler andre drivere enn den som er med!! Lurer ogsaa paa hva som er gale... ? Lenke til kommentar
NaZar Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Han den fyrn over snakker om er meg.. Og jeg innstallerer ikke ATI drivere, har testa med den nyeste 72.77, men den funker ikke! Det kommer bare svart sjerm naar jeg maa restarte.. :s Hva som er gale.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå