TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kate Bush kommer med sin første soloskive på 12 år. Dobbeltalbumet skal hete "Aerial" og slippes 7. november. Håper damen ikke har mistet formen Ooohh, jeg har netopp bestilt debutplaten hennes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette lukter av heftig pengepupp-suging. Albumet er vel en slags oppfølger til Reise Reise, og skulle opprinnelig hete Reise Reise Vol. 2, men tittlelen ble nylig endret til Rosenrot. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Indukti - S.U.S.A.R. (release: September 6). MP3 -> Uluru With King Crimson and Tool as musical guideposts, new Polish ensemble Indukti offer powerful compositions of dark and hypnotic complexity. The constant tension between violin, dual guitars, bass and drums creates a hallucinogenic listening experience. Så usannsynlig kult! Jeg må visst bruke mer penger gitt...håpløst... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Albumet er vel en slags oppfølger til Reise Reise, og skulle opprinnelig hete Reise Reise Vol. 2, men tittlelen ble nylig endret til Rosenrot. Reise heim? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Noen som kan fortelle meg om nye skiva til Ricochets, Isolation er noe bra? vurderer sterkt å kjøpe den.. Endret 7. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vil bare anbefale debutalbumet til Animal Alpha som kom i går, det heter Pheromones og var faktisk et hakk hardere og mer brutalt enn jeg trodde på forhånd. Det rocker vilt! Flere her som skal på releasepartyet på torsdag? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 vurderer om jeg skal kjøpe det... synes det virker ganske bra men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 The Soundbytes kom for en stund siden ut med "Rivers of Broken Glass" MP3 -> Fall, finner mere snutter her. 17 okt. Cryptopsy - Once Was Not. The Pestilence That Walketh In The Darkness -> MP3. 31 okt. Ephel Duath - Pain necessary to know. Finner ingen MP3, men her er en video fra deres forrige skive for de som måtte lure på hva det er. Dessuten har Steve Hackett kommet ut med sine fire første soloskive i remastra versjon med bonusspor, mer info. her. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Cryptopsy - Once Was Not sparker ikke ubetydelige mengder ræv. Thrash-veteranene Exodus har ryddet litt i besetningen, 3 nye medlemmer, og kommet med nytt album som heter Shovel Headed Kill Machine. Røffere enn forgjengeren men like fet! Gojira er et fransk ensemble som har kommet med nok et DRITFETT album. Det heter From Mars To Sirius og er et blytungt groovemonster! Anbefales på det aller sterkeste! Dere kan også høre hele forrige albumet deres, The Link, i sin helhet på hjemmesiden deres. http://www.gojira-music.com/ Endret 24. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) O.S.I. - Free (31 mars) - kjøpes uhørt Evergrey - Monday Morning Apocalypse (4 april), lydsnutt -> no.1, no.2 og no.3 Cult Of Luna - Somewhere Along the Highway (24 april) -> MP3er Satyricon - Now, Diabolical (24 april) -> lyd Celtic Frost - Monotheist (29 mai) -> MP3 (Obs! pre-prod. demo) Edit: Må legge til at det nå igjen er mulig å få tak i de to siste Maudlin of the Well skivene, Dark Symphonies har også lagt med noen bonusspor. Løp og kjøp... fordi det er bare 1000 eksemplarer som blir lagt ut for salg! MP3er finner du her. Endret 18. februar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som kan fortelle meg om nye skiva til Ricochets, Isolation er noe bra? vurderer sterkt å kjøpe den.. 4801146[/snapback] Kanskje litt sent å svare, men ja vil jeg si. Alle skivene deres er verdt å få med seg... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Placebo - Mets har kommer ut for ikke så lenge siden. 13.mars kommer Katatonia - The Great Cold Distance noe jeg ser fram til Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 The Tangent - A Place in the Queue Leken progrock. Ute nå. "A Place In The Queue is a spectacular album, with amazing melodies, world-class musicianship, great lyrics, unbelievable variety, impeccable musical arrangements and some of the best keyboard work you can imagine, a wild prog trip! To say that I loved it is quite an understatement." Ellers har jeg store forhåpninger til Katatonias "The Great Cold Distance". Singelen "My Twin" er hvertfall sweeeeet. Kommer i mars engang. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Plata til Arctic Monkeys er ute nå. Er utrolig kul. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå