H4ngm4N Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mew - And The Glass Handed Kites - 19. september Denne er jeg faktisk litt spent på. Jeg også. Likte Frengers veldig godt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg også. Likte Frengers veldig godt. Til informasjon: Konserten på Roskilde eide. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Til informasjon: Konserten på Ullevåll eide. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå skal Dream Theater ha konsert i Spektrum i slutten av neste måned, noen som har et bra album som gjør at jeg får "kommet igang" med Dream Theater? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå skal Dream Theater ha konsert i Spektrum i slutten av neste måned, noen som har et bra album som gjør at jeg får "kommet igang" med Dream Theater? Hvis du starter med enten "Images & Words", "Scenes from a Memory" eller "Octavarium" (nyeste, den de turnerer for) så kan du vel egentlig ikke trå gæli. De har egentlig en farlig sterk katalog, men styr unna debuten "When Dream and Day Unite" sånn i første omgang. Sees i spektrum! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Neuraxis - Trilateral Progression (preorder here). Montreal, Canada’s Neuraxis remain as progressive and vital as ever with their brand new full length, Trilateral Progression. Since Truth Beyond, the band’s songwriting has matured to the point of Atheist-like complexity while maintaining a triumphant melodic edge that baffles and lays waste to most of their contemporaries. Trilateral Progression stands tall as an articulate model for challenging technical death/thrash metal that rejects commercial trends and successfully balances a majestic sense of melody with go-for-the-throat aggression. In stores September 13, shipping to preorders mid/ late August. MP3: Clarity Shatter The Wisdom Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Demon Hunter's third album, "The Triptych," arrives October 25th. Produced by Aaron Sprinkle (Emery) and mixed by Machine (Lamb Of God), the album will be available for a limited time with three different covers, each of them painted by Dan Seagrave (Morbid Angel). *Glede seg* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 James Blunt - Back to bedlam alt av Damien Rice Riktignok så er James' album akkurat kommet ut, men så bra det er da! Og Damien har ikke gitt ut noe på en stund, men det er så tidløst og bra.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå skal Dream Theater ha konsert i Spektrum i slutten av neste måned, noen som har et bra album som gjør at jeg får "kommet igang" med Dream Theater? Hvis du starter med enten "Images & Words", "Scenes from a Memory" eller "Octavarium" (nyeste, den de turnerer for) så kan du vel egentlig ikke trå gæli. De har egentlig en farlig sterk katalog, men styr unna debuten "When Dream and Day Unite" sånn i første omgang. Sees i spektrum! Hehe, takker. Skal høre litt på dem neste gang jeg når en platebutikk. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Indukti - S.U.S.A.R. (release: September 6). MP3 -> Uluru With King Crimson and Tool as musical guideposts, new Polish ensemble Indukti offer powerful compositions of dark and hypnotic complexity. The constant tension between violin, dual guitars, bass and drums creates a hallucinogenic listening experience. Zero Hour - A Fragile Mind (release: September 20). MP3 -> There for Me Zero Hour is one of the most promising newcomers in the progressive metal underground. The mix of heavy riffs, atmospheric keyboards, brilliant clean vocals, complex song structure and metaphoric texts that hits the nerve of all fan of impressive metal, who counts bands such as Fates Warning, Sieges Even, Spiral Architect, Pain of Salvation or Dream Theater to their favourites. It's easy to draw parallels to the big names of the genre, yet Zero Hour really sounds unique. – Heavy Oder Was. Begge skivene bestilles fra herfra. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Indukti - S.U.S.A.R. (release: September 6). MP3 -> Uluru With King Crimson and Tool as musical guideposts, new Polish ensemble Indukti offer powerful compositions of dark and hypnotic complexity. The constant tension between violin, dual guitars, bass and drums creates a hallucinogenic listening experience. Snedige greier. Likte den låta, får kanskje titte nærmere på det albumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Snedig er å "underdrive", det der var noe av det kuleste jeg har hørt! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Trivium - Ascendancy (er litt old, men ekstremt fet) Chimaira - Chimaira. SYKT bra CD! Opeth - Ghost Revires. Er utgitt, men whatever Children Of Bodom - Are You Dead Yet Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kate Bush kommer med sin første soloskive på 12 år. Dobbeltalbumet skal hete "Aerial" og slippes 7. november. Håper damen ikke har mistet formen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm, har litt sansen for Kate Bush faktisk. Dette må noteres ned ja. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm, har litt sansen for Kate Bush faktisk. Back off......she's mine! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Rammstein kommer med nytt album!! "Rosenrot" er tittelen! Her er coveret til den første signelen "Benzin": Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Rammstein kommer med nytt album!! Allerede? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jepp! De er i full gang! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette lukter av heftig pengepupp-suging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå