Gå til innhold

Platetips - Nye utgivelser...

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001.

Joa, men du syns ikke det begynner å bli litt gammelt da?

Personlig syns jeg konseptet er oppbrukt nå.

Vel, konseptet er kanskje gammelt, men det hindrer ikke meg i å like det. Dessuten så synes jeg Maestro-EP'n skilte seg litt ut i forhold til f.eks Ompa til du dør og Evug Pint. De spiller jo utifra den samme oppskriften, men det er likevel en viss form for fornyelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen...

Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005)

Edit:

Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane

Endret av anth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen...

Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005)

Edit:

Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane

Enig der, anth! Dirty Diamonds er absolutt en av de bedre skivene Cooper har gitt ut.

Du fikk vel ikke med deg Alice Cooper på Sentrum Scene i Oslo 4. august?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...