LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001. Joa, men du syns ikke det begynner å bli litt gammelt da? Personlig syns jeg konseptet er oppbrukt nå. Vel, konseptet er kanskje gammelt, men det hindrer ikke meg i å like det. Dessuten så synes jeg Maestro-EP'n skilte seg litt ut i forhold til f.eks Ompa til du dør og Evug Pint. De spiller jo utifra den samme oppskriften, men det er likevel en viss form for fornyelse. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ta dette med Kaizers Orchestra i en egen tråd heller... Kunne forresten vært meget interessant. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Coprofago "Unorthodox Creative Criteria" (re-mixed & re-mastered), kom ut 29 juli. Kanskje noe for de som liker Meshuggah, Atheist, Cynic.. etc. MP3 -> The Inborn Mechanics. Skiva kan kjøpes fra Sekhmet Records -> link Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Pelican har kommet med ei ny skive, kanskje noe for de som liker Neurosis og Isis. The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw er tittelen på skiva, låten som kan lastes ned er Sirius. Ojoj! Skikkelig godbit, jo. Takk for tipset. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen... Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005) Edit: Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane Endret 13. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 29 August: Opeth - Ghost Reveries Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 10 oktober: Kashmir - No Balance Palace T'Weed Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Novembers Doom slapp "The Pale Haunt Departure" for ikke så lenge siden. Dere som blir våte i trusa av Opeth vil helt sikkert like Novembers Doom. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Når er det den nye SOAD plata kommer? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Slapp ikke de nettopp plate, da? Husker søren ikke hva den heter, men...den med BYOB på..? Lenke til kommentar
Laiho Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 In Flames - "Come Clarity" Children of Bodom - "Are You Dead Yet" Blir sluppet ut snart en gang .. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva heter den nye singel`en A-ha slapp for en ukes tid siden? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Opeth - Ghost Reveries. Har ikke kommet enda, men kjøp den når den kommer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Slapp ikke de nettopp plate, da? Husker søren ikke hva den heter, men...den med BYOB på..? Det er et dobbeltalbum, Mesmerize kom først, en eller annen gang i høst/vinter kommer Hypnotize. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Rolling Stones - A Bigger Bang - 7. september Mew - And The Glass Handed Kites - 19. september Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze - Tour Edition (2CD) - Kommer ut i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen... Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005) Edit: Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane Enig der, anth! Dirty Diamonds er absolutt en av de bedre skivene Cooper har gitt ut. Du fikk vel ikke med deg Alice Cooper på Sentrum Scene i Oslo 4. august? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Deftones - B sides and rarities. 4 October Er album med alle sangene de har covret + DVD med musikkvideoer og live klipp. Er vel mer for ekte fans vil jeg tro Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 The Perishers kommer snart med en ny plate, nærmere bestemt 12/09. Plata heter Teepee Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Opeth - Ghost Reveries. Har ikke kommet enda, men kjøp den når den kommer. Eller last det ned, hør om det er noe bra og så kjøp det Et utrolig bra album, anbefales. Ingen som har nevnt White Stripes? Det siste albumet er veldig bra. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mew - And The Glass Handed Kites - 19. september Denne er jeg faktisk litt spent på. Håpet mitt er at musikken har utviklet seg i en retning jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå